• Duss, ik wil volgend jaar waarschijnlijk starten met mijn eigen uitgeverij (voorlopig eerst voor mijn eigen boeken) en ik kom net niet helemaal uit de naam:
    Frost & Flame Publishing of Frost & Flames Publishing.

Wat vinden jullie? (:

(het wordt sowieso zonder punt, maar ik kan de poll niet aanpassen ;P)

[ bericht aangepast op 27 jan 2025 - 11:08 ]

Wat klinkt beter?

Every villain is a hero in his own mind.

Beide heel leuk ^^

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ben voor Frost & Flame gegaan!
    Maar wow, wat een zet. Kan je er wat meer over vertellen? (:

Even the smallest can change the course of the future

Wat ontzettend cool!! Veel geluk alvast ^-^

Dramatic

Veel succes! Klinkt wel als een leuke uitdaging!

Ik ben voor Frost en Flames Publishing gegaan, maar beiden zijn goed.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Frodo schreef:
    Ik ben voor Frost & Flame gegaan!
    Maar wow, wat een zet. Kan je er wat meer over vertellen? (:

Ik vind dat de uitgevers waar ik nu bij zit best wat kansen missen op promotioneel vlak en ook gewoon niet zo fijn meer zijn in de communicatie. Dus ik dacht: misschien wordt het tijd dat ik zelf gewoon mijn fantasy ga uitbrengen, want in de afgelopen jaren heb ik best veel gezien van het uitgeefwereldje en eigenlijk doen twee van de uitgeverijen waar ik bij zit nauwelijks wat extra's, behalve veel van de opbrengsten opslokken. En ik wil graag boeken met sprayed edges want die doen het nu goed, dus dan kan ik dat allemaal zelf regelen. Ik wil de komende twee jaar dan in elk geval twee keer twee boeken uitbrengen en dan kijken of ik ook boeken van anderen wil gaan uitgeven, even zien hoe dat allemaal loopt. (: Met mijn contemporaine new adult blijf ik nog wel bij een uitgever dus het is niet meteen voor al m'n boeken, maar wie weet wel in de toekomst. (:

[ bericht aangepast op 27 jan 2025 - 13:02 ]

Ik vind twee enkelvoudige woorden bij elkaar mooier! En wat een mooie stap, zeg! Heel veel succes! <3

Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

Frost & Flame. Ik vond de andere net een beetje vaag overkomen.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik vind de eerste ook net iets beter klinken.

Wat een avontuur! Ik wens je veel succes. Hopelijk kunnen/komen in de toekomst (veel) Q'ers bij jou terecht *O*

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

Frost & Flame.
    En mocht ik ooit een boek uitbrengen, kom ik naar jou toe. Je lijkt me een professioneel en sympathiek persoon. Here's to you! 🥂✨️

[ I will always love you ]

Ringwraith schreef:
    (...)

Ik vind dat de uitgevers waar ik nu bij zit best wat kansen missen op promotioneel vlak en ook gewoon niet zo fijn meer zijn in de communicatie. Dus ik dacht: misschien wordt het tijd dat ik zelf gewoon mijn fantasy ga uitbrengen, want in de afgelopen jaren heb ik best veel gezien van het uitgeefwereldje en eigenlijk doen twee van de uitgeverijen waar ik bij zit nauwelijks wat extra's, behalve veel van de opbrengsten opslokken. En ik wil graag boeken met sprayed edges want die doen het nu goed, dus dan kan ik dat allemaal zelf regelen. Ik wil de komende twee jaar dan in elk geval twee keer twee boeken uitbrengen en dan kijken of ik ook boeken van anderen wil gaan uitgeven, even zien hoe dat allemaal loopt. (: Met mijn contemporaine new adult blijf ik nog wel bij een uitgever dus het is niet meteen voor al m'n boeken, maar wie weet wel in de toekomst. (:

Wauw, klinkt super cool! Go you Natas *O*

Even the smallest can change the course of the future

Ringwraith schreef:
    (...)

Omg yeeesss, succes!!!
    Als je ooit andere boeken gaat uitgeven, en ook van "indie authors", en ik ooit iets heb wat ik uit zou willen geven, lijkt het me wel echt nice om via iemand van Q uit te kunnen geven ^^

Ik heb trouwens ook voor Frost & Flame gestemd, de dubbel enkelvoud klinkt beter (en het zijn beide 5 letters, wat ook wel mooi symmetrisch is)

[ bericht aangepast op 27 jan 2025 - 22:34 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik ben voor Frost & Flame gegaan, heb dat aan de ontwerper doorgegeven. Bedankt allemaal! *O*

Ringwraith schreef:
    Ik ben voor Frost & Flame gegaan, heb dat aan de ontwerper doorgegeven. Bedankt allemaal! *O*

Deel je het resultaat van het logo wanneer deze klaar is hier? Ben erg benieuwd!

Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

escuella schreef:
    (...)
    Deel je het resultaat van het logo wanneer deze klaar is hier? Ben erg benieuwd!

Zal ik doen^^

Hij was al eerder binnen dan gedacht ^^

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 21:28 ]