• Aangezien ik al weer een aantal dagen ziek thuis lig ben ik op zoek naar simpele films. Ik heb netflix, viaplay en Disney plus.

Dat laatste is een beetje het categorie wat ik overdag kan bijhouden dus zocht naar wat tips.

Onlangs gekeken en een beetje wat ik zoek:
    Greatest Showman
    Sing
    Up
    Vaiana

Het mogen dus gerust " kinder" films zijn zo lang ik niet hoef op te letten en wat kan doezelen. Iets met muziek is altijd leuk :)

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Netflix is het enige wat ik heb dus hierbij mijn beperkte aanraders.

Yesterday gaat over een film waar maar een guy op de wereld zich de Beatles en hun nummers herinnert, die is best grappig.

Mama Mia! is een schattige feel-good musical, echte aanrader en klassieker wat mij betreft.

Derry Girls is een serie zonder muziek dus die valt minder binnen je zoektermen, maar het is een grappige komedie die zich afspeelt tijdens de Ierse troubles. Zowel lichtzinnig als serieus.

Also; beterschap! Balen dat je al een tijdje ziek bent. :/

Tijd voor koffie.

Ion schreef:
    Netflix is het enige wat ik heb dus hierbij mijn beperkte aanraders.

Yesterday gaat over een film waar maar een guy op de wereld zich de Beatles en hun nummers herinnert, die is best grappig.

Mama Mia! is een schattige feel-good musical, echte aanrader en klassieker wat mij betreft.

Derry Girls is een serie zonder muziek dus die valt minder binnen je zoektermen, maar het is een grappige komedie die zich afspeelt tijdens de Ierse troubles. Zowel lichtzinnig als serieus.

Also; beterschap! Balen dat je al een tijdje ziek bent. :/

Dankje voor de tips!

Back to the Outback! Leuke animatiefilm over een aantal tropische dieren in een dierentuin die ontsnappen samen met een koala en hun dierenhandler, iemand die heel lief doet tegen de slang omdat ze supergevaarlijk is en z'n show over gevaarlijke dieren gaat maar haar tijdens de show lelijk en zo noemt, moet er achteraan. Beetje Madagascar meets een slechte Steve Irwin, met gewoon leuk en simpel entertainment.

Next Gen, een beetje Big Hero 6 achtig. Vond ik ook echt een leuke film. Animatie ook.

Staan beide op Netflix ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Beterschap!

The Intern op Netflix (Een gepensioneerde man gaat als stagiair werken in een booming startup bij de veel te drukke CEO)
    Love at first Sight op Netflix (Meisje en jongen ontmoeten elkaar op de luchthaven en komen door toeval naast elkaar op het vliegtuig naar London te zitten, ik vermoed dat de rest van het plot voor zichzelf spreekt.:p)

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ooh mijn favoriete Disney+ films zijn:
    Coco (ook met muziek!)
    Zootopia
    Inside Out (1 en 2)
    The Lion King
    Tarzan
    Encanto

Als je Coco nog niet hebt gezien, is dat echt een enorme aanrader ❤️

Daarnaast ben ik heel benieuwd naar Poor Things, ook op Disney+, krijgt mega goede recensies.

Op Netflix zijn wij bijna klaar met The Good Place, kijkt lekker weg. Wel lekker absurd allemaal haha, maar ik vind het leuk.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wat dacht je van sound of music? Het is een klassieker en een musical film voor alle leeftijd.

Dank voor alle tips!
    Ik zie zeker wat films er tussen die ik nog niet heb gezien en die ik ga kijken

Ik ben geen filmkijker. Maar ik baal een beetje dat ik geen Disney+ heb vanwege de film over dat meisje met cerebral palsy. Lijkt me een ontzettend mooie film. Out of my mind heet die. Maar heb 'm dus zelf nog niet gezien, hahaha.

Alleen waarschijnlijk niet echt de categorie waar jij wat in zoekt 🤔

Misschien Alvin and the Chipmunks? Verschillende delen, is ook een serie van. Dacht op Netflix maar kan inmiddels gewijzigd zijn.

Heel veel beterschap!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Caverna schreef:
    Ooh mijn favoriete Disney+ films zijn:
    Coco (ook met muziek!)
    Zootopia
    Inside Out (1 en 2)
    The Lion King
    Tarzan
    Encanto

Als je Coco nog niet hebt gezien, is dat echt een enorme aanrader ❤️

Daarnaast ben ik heel benieuwd naar Poor Things, ook op Disney+, krijgt mega goede recensies.

Op Netflix zijn wij bijna klaar met The Good Place, kijkt lekker weg. Wel lekker absurd allemaal haha, maar ik vind het leuk.

Ik vond Poor Things ook heeeel goed, maar wel een beetje donkerder.
    OT: heb je Wish al gezien? Dat is een redelijk recente Disney film, heel leuk (:

Even the smallest can change the course of the future

Dank jullie wel nog maals.

Ik zal boven genoemde eens even opzoeken en in een lijst zetten.

Coco was echt heel mooi en gister ook begonnen aan de Rio films.
    Natuurlijk ook frozen even gekeken 😂