• Happy New Year Q!

Wat zijn jullie goede voornemens voor 2025? Of dingen die er op jullie 2025 bucket/wishlist staan?

[ bericht aangepast op 1 jan 2025 - 11:18 ]

evolve

De beste wensen ook voor jou!

Ik heb niet echt nagedacht over voornemens of dat soort dingen. Maar bedacht me dat het misschien wel belangrijk is dit jaar om mensen en hulp meer toe te laten 🫣

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Gelukkig nieuwjaar!

Ik hoop nog enorm te groeien op mijn tiktok account, en ik hoop dat ik elke dag nog steeds 2 tot 3 video's kan posten dit jaar.

Your Butt is Mine!

Happy new year!!

Ik wil dit jaar weer sportiever gaan doen. Dat wil zeggen sporten, zwemmen en lekker wandelen. Ik was heel goed bezig, maar de afgelopen maanden heb ik het een beetje verslonst en daardoor merk ik echt dat ik minder fit ben. Dus dat wil ik weer gaan oppakken!

En daarnaast wil ik minder op m'n telefoon zitten voor het slapen gaan en meer lezen. :')

Tell me about it, stud.

Gelukkig nieuwjaar! 🎉🥂

Dit jaar wil ik echt echt echt stoppen met roken. 🫡

Tijd voor koffie.

Happy new year iedereen!!! Alle beste wensen voor 2025 c:

Ik heb wel wat goals bedacht voor dit jaar die ik hoop te behalen.

1. M'n dice business eindelijk opzetten
    2. City of Twisted Fates draft 1 afschrijven
    3. Beter m'n werk-ik en thuis-ik scheiden, zodat ik niet stoer en zo loop te doen thuis
    4. Aan m'n (werk)geluk werken; erachter komen wat voor werk ik graag zou willen doen en de switch maken naar iets waar ik me gelukkiger bij voel en door kan voelen
    5. Live my best nostalgia life en embrace the child in me, waar ik in 2024 goed mee gestart ben

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Happy new year allemaal 🥰🩷🍾

Ik wil dit jaar meer uit mijn comfortzone stappen qua werkervaring opdoen. Ik wil ook graag meer ritme en routine in mijn leven creëren. Daarnaast wil ik mijn best doen om de relaties met mijn vrienden beter te onderhouden, ook wanneer het even chaotisch of druk is.

maybe I could save you from your sins

een heel lijstje 💃🏻✨

• elke week een nieuw recept proberen
    • minstens een hele dag per week vegan eten
    • schaatsen: een waltz, salchow, sitspin en scratch spin kunnen
    • russisch en spaans leren
    • huis beter opgeruimd houden
    • journaling
    • drie nieuwe landen bezoeken
    • (beginnen met) een boek schrijven
    • meer aan selfcare doen

[ bericht aangepast op 4 jan 2025 - 20:12 ]

sometimes, the scary thing turns out to be the most wonderful thing of all

Dikke doekoe sparen (banana)

No growth of the heart is ever a waste

Happy New Year!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Gelukkig nieuwjaar! 🥳

Ik vind goede voornemens heel mooi, maar merk dat het al snel in doelen worden omgezet waarvan het dan klote voelt als je ze niet haalt. Daarom heb ik mezelf voorgenomen:
    ... om lief voor mezelf te zijn en zo van mezelf te houden;
    ... om mijn imposter syndrome te negeren en lekker te doen waar ik blij van word, zelfs al is het resultaat niet goed;
    ... om het leven meer op me af te laten komen, zonder overal controle te willen pakken;
    ... en om te accepteren dat alles wat hierboven staat met vallen en opstaan gebeurt, en dat dat ook oké is!

En ik gun iedereen hier dezelfde voornemens (:

Oh ja en ik ga verdorie stappen zetten in het herstel van mijn burnout. Geen idee hoe groot de stappen zijn en hoe ver ik ben, maar aan het eind van 2025 ben ik minder ziek dan nu (flower)

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik wil dit jaar echt meer bewegen maar vind het echt zoo lastig om daarin gedisciplineerd te zijn. Ik zou eens echte sprintjes moeten doen in plaats van woordsprintjes :'DD

En ik wil me vasthouden aan de werklimieten die ik nu voor mezelf heb gezet en niet toch tot iets anders toezeggen omdat de nood zo hoog is.

Every villain is a hero in his own mind.

Caverna schreef:
    Gelukkig nieuwjaar! 🥳

Ik vind goede voornemens heel mooi, maar merk dat het al snel in doelen worden omgezet waarvan het dan klote voelt als je ze niet haalt. Daarom heb ik mezelf voorgenomen:
    ... om lief voor mezelf te zijn en zo van mezelf te houden;
    ... om mijn imposter syndrome te negeren en lekker te doen waar ik blij van word, zelfs al is het resultaat niet goed;
    ... om het leven meer op me af te laten komen, zonder overal controle te willen pakken;
    ... en om te accepteren dat alles wat hierboven staat met vallen en opstaan gebeurt, en dat dat ook oké is!

En ik gun iedereen hier dezelfde voornemens (:

Oh ja en ik ga verdorie stappen zetten in het herstel van mijn burnout. Geen idee hoe groot de stappen zijn en hoe ver ik ben, maar aan het eind van 2025 ben ik minder ziek dan nu (flower)

Oh ik heb net het omgekeerde, goede voornemens lukken me meestal niet als er geen concreet doel aan verbonden is. :')

Mijn goede voornemens (vrij standaard haha):
    - Sporten weer oppakken (zwemmen, fietsen, lopen)
    - Gezonder eten (minder suikers)
    - Minder schermtijd

Concrete doelen:
    - Een paar kilo afvallen
    - Minimaal driemaal per week sporten
    - Enkele weken zonder toegevoegde suikers inplannen
    - Drie maanden zonder acohol
    - Verre, lange vakantie plannen
    - Elke maand een nieuw restaurant proberen
    - Starten met beleggen
    - Spaardoel halen

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Gelukkig nieuw jaar!

- Nog veel meer auto gaan rijden zodat ik definitief over mijn navigatie-onzekerheden op de snelweg heen kom (': (super stom dat dat mijn struikelpunt is, I know)
    - Mijn vriendin veel vaker gaan zien (ties in with autorijden omdat we redelijk ver van elkaar vandaan wonen)
    - Veel meer in bossen gaan wandelen (again, autorijden)
    - 7 tot 10 kilo afvallen
    - Zo veel mogelijk geld sparen nu ik mijn droomreis inmiddels achter de rug heb, met als hoofddoel dat ik over 1,5-2 jaar weer terug zou kunnen verhuizen naar Engeland
    - Meer films gaan kijken, vooral die al letterlijk 15 jaar op mijn watchlist staan
    - Stoppen met vapen. Uiteindelijk.

Caution first, always.

Mijn vriend en ik hebben in plaats van goede voornemens, er een soort spelletje van gemaakt c:
    We hebben allebei 12 doelen opgeschreven, die in een potje gedaan, en elke maand trekken we er lukraak eentje uit. En dat is dan hetgeen waar je je die maand wat meer op focust (:

Zo heb ik er bijvoorbeeld doelen in gedaan als; meer sporten, meer wandelen, minder telefoontijd, meer yoga, iets creatiefs doen etc...
    Mijn doel voor deze maand: Meer eigen keuzes maken, en minder validatie vragen aan anderen.

Meteen een interessant thema om het jaar mee te beginnen haha.

Inspiration can hit you any time