• ... it's me!

Daphne, nu bekend als Lupinus (wat een gloednieuwe username is dus die zal bij niemand een belletje doen rinkelen), in de hoogtijdagen van - toen nog - Quizlet bekend als onder andere xAguamenti, de 'Wemelverslaafde' van het Kletscafé, de koningin van het lepels aan haar neus hangen op TinyChat, en degene wier profiel het afgelopen decennium vele transformaties heeft ondergaan wegens wisselende interesses.

En toch is er één interesse die zo nu en dan weer eens bovenkomt en waarbij ik me dan ook meteen weer helemaal thuis voel: Harry Potter. Ja, ik heb weer eens een Harry Potter opleving. Gewoon door weer eens een van de films te kijken. Zo snel kan dat gaan. En ik kan niets doen om het tegen te houden. Al ben ik niet meer die Wemelverslaafde die ik was als dertienjarige. ;)
    Maar goed, wat doe je als je een Harry Potter opleving hebt? Dan denk je terug aan 'een decennium geleden' toen je echt helemaal 100% Harry Potter fa(u)naat was. Ik zat toen op de fantastische website HarryPotterForum (zijn er hier nog mensen die daar ook op hebben gezeten? :)) en via via ben ik toen hier terechtgekomen, waar ik al snel deel ging uitmaken van het beste topic van heel Q: het Kletscafé! Wat was dat leuk! Ik kan me nog herinneren dat dat echt een safe space voor me was en dat ik eindelijk het gevoel had ergens bij te horen. (H) Ik ben nu mijn tijd ook aan het besteden aan het teruglezen van deze topics en er komen weer een hoop herinneringen naar boven!
    Ik heb er dan ook fantastische mensen leren kennen, zoals Lotta, Jarne, Leah (al kende ik haar volgens mij al van HarryPotterForum) Yolanda, Gail en nog veeeel meer! Zijn jullie er nog?

Nu klink ik misschien wel alsof ik denk erg interessant te zijn en alsof er daadwerkelijk mensen gaan zijn die denken 'Oh ja, Daphne, die ken ik nog wel!', maar dat betwijfel ik ten zeerste. Maar goed, misschien is er toch nog iemand die actieve herinneringen aan mij heeft. En zo niet: aangenaam kennis te maken!

In ieder geval... tijd voor mijn weder-weder-weder-weder-wedergeboorte: ik ben weer terug. Voor hoe lang weet ik niet. De vorige keer dat ik weer 'terug' was, was twee jaar geleden. Toen plaatste ik een berichtje op het forum waarin ik zei terug te zijn en te hopen het iets langer vol te houden dan de vorige keren. Dit betreffende berichtje was ook meteen weer mijn laatste forumberichtje voordat ik toch weer verdween voor twee jaar. Dan kan het nu alleen maar beter gaan! :Y) (is het nog normaal om de smileys van Q te gebruiken of ben ik nu een enorme boomer?)

Maar om dan toch even af te gaan ronden: nu mijn profiel weer een hele transformatie heeft ondergaan en ik er weer helemaal tevreden mee ben, hoop ik in deze hoedanigheid toch wel weer iets langer te blijven. We gaan het zien... Ik vind het in ieder geval leuk om weer terug te zijn!

Liefs, Daphne (flower)

Bring back het Kletscafé

[ bericht aangepast op 2 nov 2024 - 15:46 ]

"Finally the flesh reflects the madness within."

ProngsPotter schreef:
    (...)

Bwhahahhaa, zoo herkenbaar, ik word daar ook altijd gek van als je zo'n stukje geluid in je hoofd hebt en je het maar niet kan plaatsen. Heerlijk dat je 'm nu weet haha :W

(Nouja, gezellig kletsen c: ) Oeeh, nou als ik je een hele leuke modern day Wolfstar AU mag aanraden: Lights all askew in the heavens || Marauders As you'll be able to tell by my comments ging ik hier heel erg goed op, lol

Oh wat ben ik stiekem blij dat je het herkent hahahaaa. Ik was het aan het schrijven en ik dacht 'Ik zeg nu eigenlijk letterlijk dat ik 'dingen hoor' of dat ik 'stemmen hoor in mijn hoofd', ik ga echt voor gek verklaard worden' :(

Ahh thanks, klinkt interessant! Ik zal 'm onthouden! :)

"Finally the flesh reflects the madness within."

Lupinus schreef:
    (...)

Oh wat ben ik stiekem blij dat je het herkent hahahaaa. Ik was het aan het schrijven en ik dacht 'Ik zeg nu eigenlijk letterlijk dat ik 'dingen hoor' of dat ik 'stemmen hoor in mijn hoofd', ik ga echt voor gek verklaard worden' :(

Ahh thanks, klinkt interessant! Ik zal 'm onthouden! :)

Ooh helemaal! Heb het eigenlijk best vaak zelfs, net even een bepaalde quote of een klein stukje muziek. Het wordt een half Cluedo om het dan op te lossen, "ja nee, volgens mij wordt het gezegd in de context van een bruiloft..." en oprecht, mijn brein zet het geluid op loop tot de oorsprong is achterhaald LOL

Het is echt een enorme aanrader. Ik lees net weer even een paar hoofdstukjes en zat binnen de kortste keren weer te grijnzen. Mijn andere favo HP/Marauder fanfics waren van Anna/LilsEvans, maar die heeft tot mijn grote spijt haar account geïnactiveerd. ernstig tragisch want het was erg cute

Three words, large enough to tip the world. I remember you.