• Ja ja ja, het is weer tijd voor het kerstlijstje.

    Dan vraag je je vast af, Nu al?
    Ja, nu al. We zijn er lekker vroeg bij, omdat we in de PostNL app zagen staan dat bezorgingen vertraagd kunnen zijn. Dus, om stress te voorkomen zijn we aangekomen op het punt dat we gaan kijken wat we willen hebben.

    Nu heb ik sinds ik samen met mijn vriend ben gaan wonen vorig jaar oktober een bibliotheek - lees: een slaapkamer die vol staat met boekenkasten, omdat we toch 2 slaapkamers over hadden en wij allebei veel boeken/manga bezitten. En die bibliotheek mag altijd voller!

    Dus, welke boeken kunnen jullie aanraden? (afraden mag natuurlijk ook Cx)

    Soort van genres/specificaties:
    - Liefst Engelse boeken
    - Fantasy
    - Romantasy
    - Sci-fi
    - Een goeie romance kan ook (zoals Dungeons&Drama bijvoorbeeld)
    - YA
    - Spice mag ook
    - ACOTAR/TOG-esque, daar ging ik heel goed op

    Hier mijn goodreads om eventueel te kijken wat ik de afgelopen tijd al heb gelezen. Mijn TBR staat hier niet op, maar dat filter ik er zelf nog wel uit.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2024 - 7:55 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oeh, ik ga voor nu even een MT doen en je GR een follow geven. Zal later eens kijken of ik misschien wat aanraders voor je heb. Je genres/specificaties vallen iig ook binnen het mijne dus heel stiekem ga ik hier misschien ook wat aanvulling vinden voor op mijn lijstje, hehe ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vermithor schreef:
    Oeh, ik ga voor nu even een MT doen en je GR een follow geven. Zal later eens kijken of ik misschien wat aanraders voor je heb. Je genres/specificaties vallen iig ook binnen het mijne dus heel stiekem ga ik hier misschien ook wat aanvulling vinden voor op mijn lijstje, hehe ^^


    Hahaha, kijk dat is nou een goed idee ook. Ben iig benieuwd naar je aanraders!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oké, afgaande op dit lijstje denk ik niet dat ik je boekentips kan geven hahahahaha. Dingen die ik lees vallen niet echt in dit genre I guess.

    Mooie boeken die ik de afgelopen tijd las:
    - Middernachtbibliotheek van Matt Haig
    - Echo van Matt Haig (in het Engels Echo Boy), is wel lichtelijk sci-fi I guess dus dat zou passend zijn
    - De Troostbibiotheek van Sara Nisha Adams

    En iets in een genre wat ik normaal gesproken niet lees, maar ik heb oprecht genoten van het boek: Podiumbeest van Marjon Weerink


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    W.I.t.C.H stripboeken in het Engels.

    Damn ik wil ook zo graag een bibliotheek. XD
    Het zijn niet echt bekende series, want het zijn indie-auteurs waarvan ik de ARC's heb gelezen, maar ik vond deze series echt heel goed: The Marionette-serie van Cameron Quinn en The Savage Wilds trilogie van Sean Fletcher. En mijn all-time-faves zijn Muren van ijs & Poorten van vuur van onze eigen Q-celeb Nanouk Kira, dus die zijn ook echt de moeite waard. :Y)

    En ik schijn ook best leuke boeken te hebben geschreven, I mean een Q-plankje is best leuk (nerd)

    Oh en verder raad ik alles van TJ Klune aan maar dat heb je vast weleens zien langskomen

    [ bericht aangepast op 11 sep 2024 - 10:18 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Damn ik wil ook zo graag een bibliotheek. XD
    Het zijn niet echt bekende series, want het zijn indie-auteurs waarvan ik de ARC's heb gelezen, maar ik vond deze series echt heel goed: The Marionette-serie van Cameron Quinn en The Savage Wilds trilogie van Sean Fletcher. En mijn all-time-faves zijn Muren van ijs & Poorten van vuur van onze eigen Q-celeb Nanouk Kira, dus die zijn ook echt de moeite waard. :Y)

    En ik schijn ook best leuke boeken te hebben geschreven, I mean een Q-plankje is best leuk (nerd)

    Oh en verder raad ik alles van TJ Klune aan maar dat heb je vast weleens zien langskomen


    Heb een Q/zilverbron-spoor plankje, haha. Voornamelijk gewoon 'Nederlandse schrijvers waar ik handtekeningen van heb'-plankje. En toevallig staan daar ook die van jou bij Cx

    Ga de rest eens checken, titels klinken wel goed!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Romance: alle boeken van Sophie Kinsella (die lezen zo heerlijk weg). In het fantasy genre ben ik vrij nieuw, maar heb net de Six of Crows-serie van Leigh Bardugo uit en die vond ik echt heel leuk.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain