• Hi allemaal,
    Hoe handig is het om een topic te hebben waar je allerlei leuke aanraders en tips en tricks met elkaar kunt delen over echt alles! Ga je een dagje naar een andere stad, maar heb je geen idee waar je daar lekker kunt lunchen of leuk kunt winkelen vraag het dan hier! Ga je op vakantie en zoek je aanraders scroll dan lekker door dit topic en wie weet kom je wat tegen! En ook als je gewoon uit jezelf ergens bent geweest en dat echt een aanrader vindt, drop het in dit topic!

    Help a girl out you know <3




    love me until I love myself

    Eerste aanrader om het topic mee in te luiden:
    Chi Chi the golf venue.

    Dit is echt een super leuke plek waar je een eigen spot krijgt vanaf waar je golf ballen het grote open veld in kan slaan. Er is een enorm groot scherm (die alleen jij kan zien) waardoor het interactief is, dus je slaat de bal en dat zie je dan op het scherm terug. Je kan dan ook voor verschillende interactieve spellen kiezen om zo punten met je slagen te verzamelen. Ook kan je vanaf je plek drankjes en snacks bestellen. I loved it! Het is in Utrecht!

    [ bericht aangepast op 8 sep 2024 - 21:28 ]


    love me until I love myself

    This topic is giving hot girls dont gatekeep.

    Heel leuk 🩵


    and the spiders from mars

    Don't gatekeep, love it 😍

    Golfen klinkt heeeel leuk, wil ik altijd nog een keer doen!!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Jaaaaaa sharing = caring yk 🤍
    ndndndnd love de enthousiaste reacties
    It is giving girls support girls


    love me until I love myself

    wat een girlhood topic dit 🤍


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Skyscanner.nl voor al je vliegtickets *O*

    [ bericht aangepast op 9 sep 2024 - 13:29 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Skyscanner.nl voor al je vliegtickets *O*


    Op incognito! Anders next time dat je terug komt kunnen de tickets ineens duurder zijn ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    De Tikkie-app met hun cashbacks! Ik haal vaak alleen de producten die gratis zijn, op een aparte bon want ze hoeven verder niet te weten wat ik koop. Zo heb ik regelmatig gratis Always maandverband, want zodra ik een bonnetje heb ingestuurd staat het binnen een seconde op m'n rekening. Ik heb nu 5 pakjes maandverband op voorraad in m'n kast liggen, vet handig, want die krengen zijn duur en aan de maandelijkse rode zee geef ik het liefst zo min mogelijk geld uit.

    Deze week doen de Smint Sour mee, dus die heb ik ook gehaald. En je kan vaak ook Extran of andere (sport)drankjes halen. Statiegeld moet je wel betalen, maar goed, dat krijg je terug zodra je het flesje of blikje inlevert.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Marktplaats, Vinted, Facebookgroepen en de kringloop voor alles dat je nodig hebt.
    Heb een plissegordijn op de kop getikt voor vijf tientjes dat normaal meer dan 1000 euro zou kosten. Dat verschil is niet grappig meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Marktplaats, Vinted, Facebookgroepen en de kringloop voor alles dat je nodig hebt.
    Heb een plissegordijn op de kop getikt voor vijf tientjes dat normaal meer dan 1000 euro zou kosten. Dat verschil is niet grappig meer.


    Ja, amen voor Vinted.

    De Dr Martens waar ik graag op loop zijn nieuw 150 euro per paar. Het paar wat ik al 5 jaar had was zo goed als doorgesleten, maar om er nu weer 150 euro voor neer te tikken vond ik too much. Dus ik ging kijken op Vinted. Een wit paar en een zwart paar samen voor €100,-. Witte paar was 1 of 2x gedragen, zwarte paar nog nooit. Precies in mijn maat. Damn, wat was dat een goede koop. Draag die schoenen dagelijks.

    En vandaag een nieuwe jas ontvangen. Een wat minder opvallende kleur dan de rode die ik heb (en die uit elkaar viel aan de binnenkant, de voering zegmaar, waardoor 'ie heel veel kleurverschillen vertoont, komt nogal armoedig over). Gescoord voor 20 euro. 1 knoop is er opnieuw opgenaaid (andere kleur draad) maar voor de rest lijkt 'ie niet veel gedragen. Net ff gewassen en ik kan er voorlopig weer tegenaan. (Nieuw is die jas 199 tot 259 euro, afhankelijk van of er sale is).


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gratis spullen op Facebook.

    3 maanden geleden kocht ik mijn eerste huis, ik denk dat ik aan de gehele inrichting een kleine 600 euro heb uitgegegeven.
    Ik heb betaald voor mijn 2 nachtkastjes, wasmachine en mijn boxspring
    Gratis via Facebook ophalen en vrienden kreeg ik
    2 prachtige banken
    2 maal sallontafel
    2 prachtige zelfgemaakte kasten
    1 eettafel
    1 droger
    tv
    eetkamerstoelen
    houtenstoelen, voor klussen
    dressoir voor in de kamer
    laminaat
    badkamermeubel
    lampen
    strijkplank
    ladder

    en vast nog meer, als je laat vallen dat je net een huis hebt gekocht krijg je vaak nog meer aangeboden ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan