• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Vandaag verjaardag vieren met mijn familie, inclusief mijn twee nichtjes van beide bijna een jaar 🥰


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mams (70ste!!!!!) verjaardag vieren met leuke mensen <3


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Tahani schreef:
    Mams (70ste!!!!!) verjaardag vieren met leuke mensen <3


    Gefeliciteerd :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Super leuke dag gehad vandaag ⛳️🩷


    love me until I love myself

    Ik hou van die heerlijk chaotische kruispunten in Groningen 🥰


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Tahani schreef:
    Ik hou van die heerlijk chaotische kruispunten in Groningen 🥰


    Jaaaaa, vooral dat het somehow wel werkt! Die bij het Damsterdiep is lekker chaotisch, en de Hereweg/Stationsweg-kruising.

    Ik ben ook mega benieuwd naar de nieuwe Ring Zuid, heb daar nog niet op gereden maar ik kan er wel gewoon heel blij van worden, somehow :'D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Jaaaaa, vooral dat het somehow wel werkt! Die bij het Damsterdiep is lekker chaotisch, en de Hereweg/Stationsweg-kruising.

    Ik ben ook mega benieuwd naar de nieuwe Ring Zuid, heb daar nog niet op gereden maar ik kan er wel gewoon heel blij van worden, somehow :'D
    Ja ik fietste een halfuur geleden over de kruising bij de Hereweg/Stationsweg, en omfg hoe vallen er niet permanent doden? Vind het echt knap lmao

    Normaal fiets ik er 's ochtends voor zevenen langs omdat ik vroeg naar werk wil, maar nu hoefde dat even niet. Also, fuck dat het Julianaplein een maand dicht is. Mn busreis duurt zo langer 😭😭


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Ik erger me aan genoeg dingen op school (want holy hell wat een shitzooi soms), maar hier een paar leuke dingen (gebeurd binnen 20 minuten):

    - ik kom directe collega P tegen en zodra hij me ziet, krijgt hij een brede grijns op zijn gezicht en zwaait hij heel enthousiast naar me
    - (oud-)leerling S met wie ik vorig jaar in Rome was spot me in de Jumbo en moet meteen lachen omdat ze me daar tegenkomt (nog niet zeker of ze het grappig vindt me buiten school te zien als in *gasp docenten hebben een leven!!* of omdat ze me aardig vindt, maar toch)
    - oud-leerling D stapt de bus uit en zegt heel lief "hoi mevrouw" tegen me

    Over het algemeen vindt ik mijn baan (betaald pubers pesten) geweldig ❤️🫶🏻


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    In tijden niet zoveel lol gehad bij het schrijven van een (sub)hoofdstuk van mijn verhaal :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mijn nichtje weer zien was gezellig, dit moeten we zeker vaker doen!
    Ook erg grappig dat zij en ik ongeveer hetzelfde eten meegekregen hadden van onze vaders.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Morgen met mams op vakantie naar Mallorca!! Sterkte met de regen y'all, ik krijg zonnestralen op m'n snoet 🌞


    Dramatic

    Zo heerlijk dat je gewoon naar een game store kunt gaan in een compleet ander land en bijna direct een nerd community hebt om bij aan te sluiten als je MTG of DnD speelt. Like, ik ken niemand in deze stad, maar er is een game store en ik kan DMen waardoor ik super makkelijk mensen kan leren kennen c:

    Thee seizoen is here 🩷
    Echt zodra de eerste regendruppels vallen zit ik opeens weer savonds aan de thee en I love it


    love me until I love myself

    Oké jongens, ik ga dit jaar denk ik gewoon meedoen aan NaNoWriMo want ik heb een idee voor een boek en dat idee heb ik nog nooit ergens eerder gelezen lmao


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vier keer moeten fietsen voor lange tijd vandaag en elke keer droog yeaaaay terwijl buienalarm echt wel anders zei


    love me until I love myself