...vier ik samen met Rennavoor een weekje vakantie, tussenin het einde van mijn stage en het begin van het nieuwe schooljaar
Halloow allemaal! Daar zijn we weer met een nieuwe editie van de avonturen van Froukje en Loïs, verteld in zeer humoristische reisverslagjes die het hoogtepunt van het jaar vormen voor iedere Q-er en interessante wist-je-datjes waar je toch echt niet zonder kon leven. U vraagt, wij draaien. We zitten ondertussen al op het einde van dag twee, dus we hebben nog wat in te halen. Bereid u voor, want hier zijn we weer hoor
Ondertussen hebben we al wat voorgeschiedenis, dus voor de nieuwkomers een korte samenvatting: twee jaar terug brachten we november (en NaNoWriMo) samen door in een B&B in Zwolle, vorig jaar zaten we in datzelfde tijdslot erg genoeglijk weggestopt in een vakantieparkje net buiten Ede, en nu zitten we lekker in een B&B in Drenthe, en iedere keer hebben we Qreaties heerlijk volgespamd met deze avonturen van Jut en Juul. Benieuwd? Tuurlijk, snappen we. Vorige wist-je-datjes waren onder andere:
|
also: i made f i r e <3 happy fire gremlin below |
Nu ben ik aan het genieten van mijn nasmeulende vuurtje en het lekkerste avondeten dat ik in maanden heb gehad, onder begeleiding van Mother Taylor Swift. Lo schuift straks helemaal rozig van de douche ook nog even aan, en dan is het tijd om nog even te gaan werken aan onze respectievelijke emotioneel geladen scènes, voor we weer in het wolken-zachte bed ploffen.
Het is kortom g e w e l d i g hier ❤️
Froukje vond dat één netje uien voor zes ( 6 ) dagen niet genoeg zou zijn en er in de winkel onderhandeld is over de hoeveelheid ui die een normaal mens betaamt te consumeren?
#jamaarlois #meerui=meerbeter #shhhetslinktstraksnogin #janatuurlijkpastditindepan
ReisverslagNummerEen
Three words, large enough to tip the world. I remember you.