Hii,
Aangezien ik het zonde vind om dit idee dood te laten gaan (gezien hoeveel plezier ik er al die tijd uit heb gehaald, en ik hoop anderen ook), heb ik in samenspraak met Antonelli besloten te proberen nieuw leven in de rpg te blazen. Het leek ons ivm met animo verstandig dit doormiddel van een nieuw rollentopic te doen.
Het geen waar voornamelijk ik zelf op vastliep was een gebrek aan een concreet plot. Iets om samen naartoe te schrijven, in plaats van allemaal kleine orpg's te creeëren.
Dus hebben we ook ons best gedaan met een "nieuw" plot te komen. Graag horen we of jullie nog interesse hebben om mee te doen en of jullie aanvullende ideeën hebben/iets wat jullie echt heel graag terug willen zien.
Ook laten we sowieso dit speeltopic lopen, gezien er nog mensen zijn die leuk aan het schrijven zijn, dus don't worry. Plus de gebeurtenissen van dit topic zijn canon in het komende.
Dus bij deze:
Gezien er wederom iets ontploft en of gesaboterd is, is wederom de school ingestort. Nu hebben de directeurs van beiden scholen de handen in elkaar geslagen en ervoor gekozen de scholen permanent samen te voegen, in de hoop harmonie te creeëren. Er was al de nodige onenigheid over het feit dat dit tijdelijk zou gebeuren, maar nu het iets permanents gaat worden ontketent dit veel emoties, ook van buitenaf. Zeker nu er ook scholarships uitgegeven gaan worden aan villain kids en magische kinderen zonder invloedrijke/rijke ouders etc. Hierdoor is de school ook verstopt achter een barriere, om zo de studenten in ieder geval veilig te houden van buitenaf.
We hadden het idee dat er een groep is die hier tegenin wil gaan en het nodige wilt saboteren. Het idee was ook dat er een "onschuldige" spreuk uitgesproken gaat worden, welke een minder onschuldig effect heeft. Door deze spreuk word onder andere de barriere verbroken en breekt er een soort war uit omdat er nog steeds een enorme taboe heerst op het feit dat villain kids met hero kids mingelen.
Ook willen we een soort sorting ceremony toevoegen waar je moral getest wordt of je beter de "hero" classes kunt volgen of de "villain" ones.
We horen heel graag wat jullie hierover denken!
For those who come after