|
Het Grote Musicaltopic Hey sister, go sister, soul sister, flow sister~ Welkom in het grote Musicaltopic! Hier waar je andere theatre kids kunt ontmoeten, waar je kunt gushen over je nieuwe favoriete obsessie die je net hebt ontdekt, waar je kunt klagen over alle tranen die je tijdens Act 2 bent verloren, en waar je in het algemeen heerlijk kunt kletsen over het magische verschijnsel dat musical heet. |
Het bleek dat er toch meer theatre kids schuilgingen hier op Q dan iedereen had gedacht, dus het werd hoog tijd voor ons eigen topic. Nu hebben we ons eigen domein hier online :3 Vertel ons wat meer over jouw avonturen met musicals!
- Wat is jouw top drie? (Vragen naar iemands nummer 1 is voor velen een onmogelijke vraag)
- Naar welke musicals ben je geweest? - Heb je nog theaterbezoekjes gepland staan? - Bij welke musical moest je het hardst huilen? - Met welk nummer zing of dans jij het hardst mee als je alleen thuis bent? |
|
Bucks and mares, cubs and does, welcome to our show of shows! Voordat ik de hele site laat crashen met alle gifjes die ik wil toevoegen, ga ik dit topic maar gewoon de aether in slingeren. Theatre kids, unite!
Dramatic