hoi lieve Q'ers.
Nu het wat drukker is besloot ik toch een topic te maken. Momenteel ben ik buiten de heisa en chaos van het werk enorm gelukkig in de weekenden. En dat komt omdat ik afgelopen drie weken (vanavond ook) mijn grootste passie mocht gaan doen.
Mijn grootste passie is dan ook wel Carnaval, foute feestjes, verkleden en dansen en zingen zonder schaamte. Drie weken geleden trapte we af met een Foute XXL party in een feesttent. Zolder op zijn kop qua kleding en enorm genoten met mijn twee beste vrienden.
Vorige week mijn hoogte punt. In een vakantiepark was er het Foute Vrienden weekend. Van vrijdag tot en met zondag lang. 2 feesten en Snollebollekes!
Zo gezellig om met 6 man in een huisje, in de ochtend thee drinken, carnavalmuziek mee zingen van de buren en nagels lakken. Een poolparty en een hoop gezelligheid en een rookmachine en disco lampen in het huisje. Een grote zooi maar mede dankzij dat ik geen internet heb, en geen wifi in het huisje zo enorm zorgeloos.
Vanavond sluiten we het voor de maand November af met een Nederlandse party hier in de stad. Artiesten van Nederlandse boden en mijn held Snollebollekes. Dit keer wat sjieker gekleed en helemaal zin in!
Waar kunnen jullie nou echt van genieten in het weekend of even zorgeloos van raken?
Change is for weirdos ~ Niall Horan