Omg, niiice!!!
Hoe lang geleden kwam jij hier en hoe oud was je toen?
Zo'n 10/10,5 jaar geleden. 2 februari 2012 voor het eerst aangemeld. Ik was toen 12 en zat in de brugklas! Echt lang geleden al als ik nu kijk naar waar ik in het leven sta ook.
Wat was je eerste username?
Officieel silver1999, dat was mijn standaard username overal, maar heb ik vrij snel naar DevilWings veranderd. Omdat ik silver1999 niet heel speciaal vond tussen alle coole namen hier, haha.
Wat was de eerste creatie die je postte?
Een quiz 'Wie ben jij uit Twilight?' . Lekker cringy.
Op welke creatie ben je het meest trots?
Defender of the Crown, mijn enige story van een redelijke kwaliteit die ik ooit heb afgerond. Bloed, zweet, tranen en een hoop liefde zijn hier in gegaan en ik hoop deze ooit nog eens te herschrijven en misschien uit te geven zelfs. Thunderstruck || Draco Malfoy heeft ook een speciaal plekje in mijn hart, omdat dit mijn beste fanfiction is denk ik. Betere schrijfstijl, geen mary sue main character die gelijk head over heels voor Draco valt, of Draco voor haar, en geen perfecte situatie.
Aan welke hypes deed je vol overgave mee?
One Direction. De hoeveelheid fanfics die ik daarmee geschreven heb is echt absurd. Samen met vrienden, solo, roleplay in de topics. Roleplay, ook zo'n goeie hype waar ik graag aan meedeed!
Wat zijn jouw favoriete verhalen op Q?
Pfoe, goeie vraag. Of Snakes and Pearls, een Harry Potter universe fanfic, die zo cliché en cheesy was, dat ik het verslond.
Wat zijn je leukste Q-herinneringen?
De vrienden die ik heb gemaakt, de gezelligheid, de SOTY wedstrijden (toen er nog veel mensen aan meededen en je van die word wars kon doen met elkaar), het samen verhalen schrijven. Ondanks dat ik nog met weinig mensen die ik hier heb leren kennen contact heb, heb ik toch een paar van mijn beste vrienden die ik nog wel heb hier leren kennen.
Wat is de creatie die je als laatst hebt aangemaakt?
Ik denk een inactieve story die ik voor SOTY 2019 wilde gaan schrijven, maar waar ik nooit verder dan hoofdstuk 1 ben gekomen, omdat ik niet wist wat ik aan het doen was. Qua actieve dingen denk ik dat het Thunderstruck en Defender of the Crown zijn.
Welke van je usernames is je favoriet?
Catmint. Al mijn usernames hebben een speciaal plekje, maar Catmint voelt gewoon rustig aan. Yoru en Raisei waren ook favorieten, maar voelen inmiddels niet meer echt als een username die ik zou kiezen.
Wat maakt(e) Q voor jou zo bijzonder?
Toen ik deze website tegen kwam, zat ik een halfjaar in de brugklas met 0 vrienden en heel veel gepest richting mij. Q werd mijn safe haven met mensen die mij amper kenden, maar wel vriendelijk waren, en mensen die mij wilden leren kennen. Urenlang chatten, MSN uitwisselen en MSN'en, verhalen schrijven samen. En ondanks dat mensen komen en gaan heb ik nog steeds contact met 3 mensen die ik hier heb leren kennen, waarvan ik met 2 het contact terug heb verbeterd de afgelopen 2-3 jaar.
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen