Heehallo y'all Jullie hebben de advertenties ongetwijfeld wel een keer voorbij zien komen: Vinted, het online platform waar je kleding een tweede leven kan geven. Vorig jaar kwam ik 'm tegen bij ongeveer iedere Youtube video die ik aanklikte en na de tweehonderste keer de haren uit mijn hoofd trekken omdat je de vrolijke dertiger niet kon skippen, zwoor ik dat ik uit puur principe die godvergeten app dus nooit zou downloaden. Enfin, vandaag de dag heb ik ruim zeven boeken in de kast staan die via Vinted bij mij hun plekje gevonden hebben, en ik zit al een week als een kind in de snoephandel verlekkerd te staren naar een prachtige editie van "Violet made of Thorns" die ik niet nodig heb, maar wel nodig heb, snap je? Want, zo blijkt, behalve kleding kan je ook boeken via Vinted een tweede leven geven, en soms ook wel voor een héél zacht prijsje. Zo heb ik de ACOTAR serie met de oude covers aangeschaft, speciale edities twintig euro goedkoper op de kop getikt, en eigen boeken waar ik niet zo'n fan van was online gezet. Al met al ben ik er dus stiekem eigenlijk best fan van |
Zitten er nog meer Q-ers op Vinted? Drop even je naam, dan komen we door je boekenkast neuzen Je kan mij vinden onder: a.m.groeneboer. Misschien tot daar
Three words, large enough to tip the world. I remember you.