• Hooi !
    Dit is mijn schrijftaal:

    Ik tuur om me heen om te kijken of er kinderen op het klimtoestel zitten. Beetje dom, maar het is afleiding. Als ik weer het groepje in kijk stelt Max Lien voor. "Euh, ick ken haar .. al" Ze grijnst naar me maar het is niet vals. Anders dan altijd. "O, dat wist ik niet" en hij lacht lief. "Ja, ik ken haar van school" voegt ze er aan toe. Ik sluit mijn ogen even. Dan open ik ze weer. Even op rust gekomen. Jasper roept; "Hé, de kinderen zijn weg, ik ga ff op de glijbaan" Hij grinnikt. Ik doe mee want ik zie de humor er van in. "Ik ga mee!" gil ik naar Jasper die vlak voor mij loopt. "Ik ook" zegt Max. Ik voel de warmte weer naar boven klimmen. Ik kijk naar achter en zie Lien er met huppelpasjes ook naar de glijbaan toe rennen. Anneroos, Lola, en Mees volgen. "Woehoe!" roep ik als ik van de glijbaan ga. "Zo hé, dit is echt heel eng" zeg ik sarcastisch. Max knipoogt. Het is koud. Vooral in de regen. Ik blaas in mijn handen, in de hoop dat ze wat warmer worden. Waarom doe Max steeds zo aardig? Ik ga zitten op het bankje. "He man!" hoor ik in de verte. Sem. Stomme Sem om wel te verstaan.

    Dit invullen:
    Waarom?
    Wat vind je van mijn schrijftaal:
    Schrijf je écht officieel nederlands?
    Naam:
    Usernaam:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room