Lieve allemaal,
Gezien het erop lijkt dat de problemen weg zijn mag deze topic gesloten worden, gezien er gesprekken starten die tot slot niks met de topic te maken hebben.
Ik wil iedereen nogmaals bedanken!! De liefde en activiteit van Quizlet liet mij weer voelen en zien waarom ik zo verknocht ben aan deze site. Het liet mij beseffen dat ik een best bijzondere hobby heb en dat ik daar veel om geef en trots op ben. De angst om creaties te verliezen had ik zelf namelijk niet verwacht.
Bedankt voor iedereen die mee dacht om een ander te helpen, die zijn of haar credits wilde weg geven om zo creaties te reden. De mooie woorden en verhalen die ik voorbij zie komen en de liefde voor de site.
Bedankt vooral aan Ledecky , dat je mee dacht en zo snel reageerde! Dat wordt echt enorm gewaardeerd.
Ook bedankt aan RJ voor de redding ik hoop, net als velen, dat er inderdaad wat meer duidelijkheid en openheid gaat komen over hoe en wat. Ik denk dat dit weekend iedereen heeft laten zien en beseffen hoeveel liefde er is voor deze site. Desondanks dat ik graag meer duidelijkheid wilt voelt het niet juist om dat te krijgen in dit topic
En natuurlijk Rutger bedankt dat zijn hart nog zo bij deze site ligt want dat is toch wel heel bijzonder.
Voor nu mag hij dicht en hopelijk hoeven we nooit meer een topic als deze te openen*O*
Change is for weirdos ~ Niall Horan