cynical's - - coverstore ✄ ✄ ✄ ✄ Ah, hallo daar!
Nu is Quizlet een beetje dood, dus betwijfel ik me dat er hier iemand langs komt, maar dat is oké (ik blijf wel gewoon topics posten totdat ik aandacht krijg). Ik heb een tijdje terug besloten om het maken van covers weer op te pakken aangezien ik enorm veel tijd aan mijn handen heb momenteel. Dit deed ik hier vroeger wel vaker, maar de laatste paar jaar had ik er even wat minder interesse in, of zo? But I'm back, babey!! Als je dit ziet, pls vraag me dingen aan want ik verveel me kapot en ik heb niet genoeg verhalen om dingen voor te creeëren. Lees de regels goed door en vul het lijstje in ^^ |
REGELS: - Je bent niet verplicht om mijn cover daadwerkelijk te gebruiken, maar laat het me even weten als je dit niet doet, zodat ik het kan herbruiken. - Als je 'm wel gebruikt, credit me! (Bijv. "Cover door inktzwart") - Je mag maximaal 3 covers tegelijk aanvragen (per persoon) - Blijf een beetje beleefd, mijn ego is fragiel - Als ik je cover binnen twee weken nog niet gemaakt heb, ben ik aan het uitstellen. Stuur me een herinnering. - Geen van de afbeeldingen die ik gebruik zijn rechtenvrij! Je kunt mijn covers niet voor professionele doeleinden gebruiken! (Op andere sites posten is prima though) LIJSTJE: * = Verplicht Titel:* Subtitel / Extra tekst die erop moet: Auteurs naam (voeg dit alleen toe als die erop moet): Flaptekst / Korte samenvatting:* Genre:* Algemene sfeer die je graag wilt:* Plaatjes die erop moeten (geef me richtlijnen of specifieke plaatjes - beide opties zijn okay):* Faceclaims van personages die je erop wilt / Beschrijving uiterlijk personages: Belangrijke elementen/symbolen in je verhaal: Voorkeur qua kleurenschema: |
dit plaatje is aanklikbaar (: |
[ bericht aangepast op 3 sep 2021 - 15:21 ]
obsessive rage