Hallo allemaal,
Ik ben vast niet de enige die in de lockdown(s) een nieuwe hobby is gestart, of een oude hobby heeft herstart. Ineens kregen we veel meer tijd om te lezen, klussen, eindelijk dat ene schilderij te maken of de zolder eens goed op te ruimen.
Zo ben ik een tijd terug samen met mijn zusje aan een nieuwe hobby begonnen: het maken van onze eigen sieraden! De credits voor het idee gaan volledig naar mijn zusje, maar ik moet zeggen dat het me beter bevalt dan in eerste instantie gedacht! We begonnen met enkel armbandjes, maar inmiddels maken we ook enkelbandjes, kettingen en oorbellen. Wij zijn te vinden op Instagram via @jewellery024.
De onderdelen kopen we in bij een lokale ondernemer, het maken van de sieraden doen we zelf en we hebben er ook al enkele verkocht. Omdat we niet zelf wilden profiteren van de opbrengst, hebben we besloten om de volledige opbrengst periodiek aan verschillende goede doelen te doneren. Zo hebben we laatst de eerste opbrengst aan het Leger des Heils gedoneerd.
Zijn jullie in de lockdown-periode(s) ook aan een nieuwe hobby begonnen, of hebben jullie ook een project afgerond dat lang onder het stof heeft gelegen?
'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'