• Dát zoek ik.
    Boeit me niet of er een prijs aan vast zit of niet.


    -

    geen idee


    I need you like a heart needs a beat

    Photoshop? =D


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    juah photoshop mja dat ik dus echt honderden €..... tenzij ge er iligaal aan wilt kome..


    A Noble was Born in Chaos

    illegaal, cool waar kan je dat downloaden xh


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Corel Paint Shop Pro X2 Ultimate.
    Prijs; ruim 90 euro :Y)
    Máár hij doet het geweldig _O_


    Bored.

    Corel Paint Shop Pro X2 Ultimate.
    Prijs; ruim 90 euro :Y)
    Máár hij doet het geweldig _O_


    cááshennn
    weet iemand ook een illegale fotosjop?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    cááshennn
    weet iemand ook een illegale fotosjop?
    Jep, Adobe Photoshop CS4. Ik heb hem illegaal gedownload. Kopen kost daar 1300 euro ¬¬ Downloaden via LimeWire. Zorg er wel voor dat je het serienummer erbij hebt. Dat staat meestal wel in de naam van het bestand.


    Bored.

    (...)Jep, Adobe Photoshop CS4. Ik heb hem illegaal gedownload. Kopen kost daar 1300 euro ¬¬ Downloaden via LimeWire. Zorg er wel voor dat je het serienummer erbij hebt. Dat staat meestal wel in de naam van het bestand.


    Wow!
    wie betaald dat nou weer voor zo'n ding waarmee je alleen je foto's mee kan bewerken -.-''
    Enne is die goed?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    Wow!
    wie betaald dat nou weer voor zo'n ding waarmee je alleen je foto's mee kan bewerken -.-''
    Enne is die goed?

    Ja, die is goed. Je moet alleen wel even weten hoe hij werkt x']


    Bored.

    ik heb ;;
    photofiltre studios
    Corel x2
    en ik had adobe photoshop

    alles illegaal xP


    We can only learn to love by loving.

    PSP =]

    Jep, Adobe Photoshop CS4. Ik heb hem illegaal gedownload. Kopen kost daar 1300 euro ¬¬ Downloaden via LimeWire. Zorg er wel voor dat je het serienummer erbij hebt. Dat staat meestal wel in de naam van het bestand.


    Waar vindt je dat serienummer dan? En hoe werkt dat bij LimeWire? [/heeft het wel maar snapt het niet]


    -

    (...)Jep, Adobe Photoshop CS4. Ik heb hem illegaal gedownload. Kopen kost daar 1300 euro ¬¬ Downloaden via LimeWire. Zorg er wel voor dat je het serienummer erbij hebt. Dat staat meestal wel in de naam van het bestand.


    Waar staat dat serienummer?


    -

    Photochop ,, wij zijn dat me Sgool aan het lere ** xD Hoe coowl is da wel ni?


    Your Butt is Mine!


    geen idee x') Srry


    A. ikmisje.