She is great. c:
Willen jullie overigens vandaag of morgen al van start gaan, of wachten jullie liever tot relaties besproken zijn?
Ik zat er overigens aan te beginnen het de begin van de dag te maken, maar dat er in de slaapzaal een ruzie is gestart om wat voor reden dan ook, wat uitgelopen is op een rel? Mocht iemand behoefte eraan hebben dat haar character een van de starters is, dan is dat misschien beter om vooraf even te bespreken? c:
Intussen zal ook de boot met nieuwelingen aankomen, welke gisteravond al aan hadden moeten komen maar een wilde zee hadden.
Chance zal zich richting de nieuwelingen begeven (wat alleen Poppy is tot dusver), misschien met Luciana zodat deze direct een eerste glimp kan krijgen?
Sean en Ronan zullen hoogstwaarschijnlijk de ruzie aan het opbreken zijn, mits hier uiteraard andere plannen voor zijn, voel je vooral vrij!
Zaidee zie ik eventueel wel een ruzie aangaan met iemand (al denk ik dat dat een NPC zal zijn?), vooral wanneer iemand wat van haar gestolen heeft, maar het is geen must vanuit mij. c: Als er betere plannen zijn dan sta ik er zeker voor open.
I'm your little ray of pitch black.