• In mijn school is er een gastje, Mike, en die zegt vaak iets over het feit dak TH-fan ben maar hij zegt niet egt iets verkeerd over hen. Die gast kwam zo bij ik en Arnout staan en wij, ik en hem, begonnen te babbelen zegt ie plots; 'Is die Bill een manwijf,fso?' Mijn antwoord; 'Nee, die is trouwens bi.' en die gast zo keidroog; 'Ah'.
    Ik kan u zegge da mensen zich doodverschieten om zo'n dinge van een fan te horen.

    Mwaah.... die laatste zin van jou.. voegt niks toe aan je verhaal. Maar zijn 'Ah' is toch zeker wel geweldig droog x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mwaah.... die laatste zin van jou.. voegt niks toe aan je verhaal. Maar zijn 'Ah' is toch zeker wel geweldig droog x'D

    uhu

    ...Is Bill bi? =p
    die gast is droog =)
    net als ik =) *crown*


    xoxo


    You move me ......... Kurt

    ...Is Bill bi? =p
    die gast is droog =)
    net als ik =) *crown*


    xoxo

    Ik zeg gwn da Bill bi is. En toen waren ik en Arnout nog aan het na-praten over het feit dat Bill bi is.

    ik vind Bill niet homo ofso hoor.

    Maar ik ga is ne keer doen als er zo ne hater begint over Bill zo van Bill is en manwijf of weet ik veel wa.
    Dan ga ik is zeggen wist ge da Bill homo is.
    Dan zou ik die hun gezichten wel is willen zien xD

    of als die zeggen hey Eva die Bill is ne homo dan terug zeggen : "Ja da weet ik"

    voor alle duidelijkheid ik vind Bill niet homo en moest hij dat wel zijn da had ik er niks op tegen hoor)


    I need you like a heart needs a beat

    Als Fan hebt ge recht om da te zegge vind ik maar als ge der dan zo me ga stotten zoals haters doen, dan kan ik der eigelijk ni meer mee lache, snappie wak bedoel ?? (A)


    Your Butt is Mine!

    Als Fan hebt ge recht om da te zegge vind ik maar als ge der dan zo me ga stotten zoals haters doen, dan kan ik der eigelijk ni meer mee lache, snappie wak bedoel ?? (A)

    Jaa, but ik zeg da dan zo heel op een droge toon terwijl haters da meer op een spottende toon zeggen

    Ik ben oook TH fan en vind/vond Bill ook leuk, maar ik vind hem ook bi hoor [:


    bla bla bla