Promare schreef:
Als geneeskundestudent kan ik garanderen dat je van een baxter niet zwanger kan worden :')
Het zou kunnen dat ze zwanger was en het zelf niet wist, maar dan zou ze toch een heleboel bijgekomen moeten zijn. Het kan wel zijn dat ze nog 'maandstonden' kreeg (dit zijn natuurlijk geen echte maandstonden, maar een ander soort bloeding) en de pil is ook niet 100% waterdicht, zelfs als je hem volledig correct gebruikt.
Een zwangerschap duurt inderdaad (normaal gezien) 9 maanden, ze zou dus al een hele tijd zwanger moeten zijn geweest.
Ik denk dat dit een beetje een vroege 1 april grap is, misschien is iemand die ze kent pas bevallen en heeft ze daarom een foto met een baby'tje. Of het is inderdaad misgelopen met de pil, maar als ze geen buikje had dan lijkt me dat toch onwaarschijnlijk.
Nee e dat dacht ik dus ook al. Ze zegt nu ook al van dat ze denkt dat het van haar collitis is en moeten overgegeven hebben.
Ma klopt da wel? Da kan toch niet.
Awel zoiets denk ik dan ook ze dachten dat het door haar ziekte was dat ze zo ziek was.
Awel en dat is niet het geval ze heeft geen buik gehad volgens mij.
Hmm kan zijn. Want sommige pillen kunnen dat ook geven blijkbaar.
Awel zit ook sterk te denken aan een grap van 1 april. Een andere vriendin van haar gelooft het ook niet.
I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,