Je zit in Quarantaine, WAT NU? Je verveelt je al dood, sociaal zijn is je zuurstof *help* hoe overleef je dit?
Wel bij deze kunnen we elkaar mooi ideeën en tips geven om onze tijd binnen beter door te komen. Nu moet ik zeggen dat ik zelf een fan ben van binnen blijven, maar dat ik vandaag toch echt de muren even zat was. Dus hopa, lerenjasje aan en een rondje lopen buiten -ondertussen vijf meter om mensen heen lopen en schichtig kijken- in de hoop dat mijn diabetes lichaam in een geheel thuis zou arriveren.
Nu is het voor mij en velen met mij, een stuk veiliger als we sociaal contact vermijden en onze familie daar even aan meewerkt -mijne dus niet....- zodat we niet allemaal t loodje leggen. Ah fijn, je snapt 'm wel.
Zelf breng ik veel van mijn tijd door op de game Overwatch, daarnaast bestaat er natuurlijk Netflix, boeken en heb ik voor het eerst in tijden weer wat gebakken.
Dus wat doen jullie nu je zoveel mogelijk binnen moet blijven? Inspireer ons met nieuwe hobbies en draag bij aan de lijst met onderstaande tips!
TIPS
TIP VAN DE DAG
Speel Assassin's Creed gratis oo pc, playstation en Xbox tot en met maandag 18:00
[ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 15:52 ]
You were born original, don't die as a copy.