Ik zag dat er nog geen topic over de doneeractie was en ik denk dat er toch wel wat vragen over zijn. Ik vind het een supergoed initiatief, maar ik ben me er wel van bewust dat 80% van dat bedrag van buiten Quizlet moet komen. Nu heb ik onwijs veel schrijvers in mijn contactenlijst en is er vast wel iemand die dit een mooi initiatief vindt, maar daarvoor moet ik wel meer informatie hebben. Wat wordt er precies met dit bedrag gedaan? Een begroting of iets dergelijks zou wel leuk zijn. Het is nog mooier als de donateur er iets voor terugkrijgt, zelfs al is het iets kleins. En hoe zit het met het zoeken van sponsors? Er zouden uitgeverijen benaderd kunnen worden, die sponsoren ook vaak boek-gerelateerde evenementen e.d.
Je zou ook een info-mailtje naar vroegere leden kunnen sturen met alle nieuwe plannen... Dus misschien is het gewoon handig als er door Guido een plan van aanpak wordt gedeeld? Want zonder een goede aanpak denk ik niet dat we het bedrag gaan halen. Als we het doen, moeten we het goed doen.
En stel ik doneer 50,- en we halen in totaal maar 1000,-, krijg ik dit bedrag dan terug? Zo niet - waar gaat dat dan heen?
[ bericht aangepast op 13 maart 2020 - 9:41 ]
Every villain is a hero in his own mind.