Uit deze wanhoop-boel die Philips ervan gemaakt heeft!
Okay, hello everyone! ~
Dit is een beetje mijn laatste redmiddel, aangezien ik er nogal doorheen zit met zoeken. Okay, so, ik zal vanaf het begin beginnen.
Sinds een lange tijd heb ik mijn ogen op een telefoon gefixeerd, waar ik echt verliefd op ben. Wellicht dat sommigen op Quizlet de telefoon kennen, maar 't is de ROG Phone 2.
Je kunt die in elk land bestellen, zelfs in België, behalve in Nederland. Drie keer raden waar ik woon. Precies. Ik woon in Nederland. Dat komt doordat Philips een rechtzaak had aangespand tegen Asus en nu hebben ze hier in NL besloten dat ze niet meer verkocht mogen worden in NL.
Dus ik zat te bedenken, wellicht dat ik naar een vriendin in België kan laten sturen en die het naar mij op kan sturen. Daar haakte ik vanaf, gezien ik haar niet wilde belasten ermee en ze gaf zelf ook aan dat ze zichzelf niet met zo'n duur apparaat vertrouwde.
Dus toen hadden mijn vriend en ik zoiets van: laten we er naartoe reizen. Well, het eerste ding ervan was, het is niet zeker dat ze het daar in de winkels hebben. Het tweede ding, dat het zo'n zes uur duurt met reizen! Zes uurtjes lang heen en weer reizen met het OV kan mijn hoofd niet aan, dus die schreef ik ook snel uit. Naast het feit ervan dat mijn Belgische vriendin me erop verwees dat het beter was naar een postkantoor te sturen, als ze niet naar Nederland sturen, nadat ze ook voor me had rondgekeken of de winkels het daar hadden: wat dus niet zo bleek.
Nu is mijn vraag aan jou/jullie: Weten jullie iets van oplossing? Want ik ben echt ten einde raad. Zou iemand evt. bereid zijn in België het door te zenden via je eigen adres?
Alvast bedankt! (:
Groetjes, Lucca
[ bericht aangepast op 15 feb 2020 - 14:02 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.