• Haaii lieve kutkindjaaz die dt lezen^^
    Njaah ik heb nog een nieuwe Quiz gemaakt die ik erg mooi vond enzoo en het is gebaseerd op het verhaal van het boek 'Zoete Wraak' En ik zou het erg lief vinden moesten wat meer mensen dan 8 hem doen. Dus, wie wil? Hier de link:
    http://www.quizlet.nl/quiz/249867/mary-finnemore-precious-one-proloogacute/
    Stukje tekst:
    Iedereen in Saint Breward kent het verhaal van Mary Finnemore. Jaren geleden vechtte er 2 jongens voor haar en een paar weken later werden hun lijken teruggevonden. Ook verdween Mary Finnemore, spoorloos.

    Jaren later gaat een jongen met de naam Bill/Tom/Gustav/Georg, waar dus géén TH bestaat, opzoek naar z'n verloren schaap/zoekt rust in de bossen van Saint Breward. Plots begint het hevig te regenen en verlicht een bliksemschicht de hele hemel. Gerommel komt uit de wolken en plots ziet de jongen een bloedmooi meisje by hem staan. Ze lijkt als 2 druppels water op Mary Finnemore. Geheimen moeten ontrafeld worden. Een gevaarlijke tocht staat hem en het meisje te doen. Keren ze ooit nog terug.


    Dankje cooters ^_^
    xoxo'<3

    xP kga maak


    We can only learn to love by loving.

    xP kga maak


    Dankje liefa schat ^_^

    Ik heb hem al gemaakt x]


    I found myself in Wonderland.

    Ik ga maken als jij mijn maak?^^


    Say what you think.

    Ik ga maken als jij mijn maak?^^

    Dat slaat echt nergens op.
    'Ik maak 'm pas als jy de myne maakt'?
    Je maakt een serie omdat het je interessant lykt etc of omdat je 'm mooi (geschreven) vind.
    Niet omdat iemand jou serie dan ook gaat maken!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dat slaat echt nergens op.
    'Ik maak 'm pas als jy de myne maakt'?
    Je maakt een serie omdat het je interessant lykt etc of omdat je 'm mooi (geschreven) vind.
    Niet omdat iemand jou serie dan ook gaat maken!

    Lieve schat, het is goed [/is FISHSTICK op ander account]
    Mar hier kan een slotje ope!


    I'll Destroy All That You Have.