• Ik zag een filmpje over een celebrity (ik ken hem verder niet) die een erotische fanfic over zichzelf last en ik moest toch wel even lachen haha. Dat is precies de reden waarom ik niet over een echt persoon zou durven schrijven. :') Kleine kans dat hij/zij het leest, maar het zal maar gebeuren. xD

Klik

Every villain is a hero in his own mind.

Dit is zoiets dat ik heel grappig vind, maar op hetzelfde moment zorgt mijn empathie ervoor dat ik cringe voor iedereen die ermee te maken heeft.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ja dat klopt. Meer dan drie jaar geleden waren er ook fanfiction verhalen over Youtubers. Denk maar aan Gio en Ties. Een bekende YouTuber Gio had een keer een paar verhalen over hem gelezen. Ook over een boek dat hij vrienden was met Ties en dat die twee gay bleken te zijn. XD

The Try Guys hadden ook eens zulke verhalen nagespeeld op hun channel, was wel hilarisch!

Zelf schrijf ik ook liever niet over echte personen, ik voel me er gewoon ongemakkelijk bij. Ze hebben hun eigen échte leven met echte personen en gevoelens. Prima als je het wel doet, maar ik hou het liever bij fictieve personen.

Gelukkig is Michael Sheen een beetje feral en vind hij fanfics over zijn personages maar wat leuk, lol.

Guardian of the Eastern Gate

Ik keek dit op stage en god... dat was geen goed idee. Ik moest geregeld m'n lach inhouden, haha.
    Lijkt me wel awkward voor degene die het geschreven heeft dat ze dan dit filmpje ziet. Of zou die persoon juist trots zijn? :Y)

stay safe because I like being alive at the same time as you

Hahahaha, dat was hilarisch. Ik vraag me af wat de persoon die dit heeft geschreven nu denkt.

Rest in Peace, Son of Gondor

Hahaha, dat was geweldig - op like een grappige manier. Ik was een beetje door de reacties aan het scrollen en ik zag dat z'n huidige vriendin de video ook heeft gezien (Mykie van Glam and Gore).

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO