Ledecky schreef:
(...)
Als je ideeën hebt mag je het altijd laten weten. Helaas leefde Quizlet vroeger altijd heel hard van de hypes (Tokio hotel, JB, 1D) en die zijn er nu minder, dus dan is er automatisch veel minder activiteit.
Is niet helemaal waar, maar de hypes die nu ontstaan zijn geen hypes zoals in de tijd van Actief Quizlet. De meeste tieners zijn tegenwoordig meer bezig met TikTok of Instagram dan dat ze nog creatief bezig proberen te zijn en op de een of andere manier is Shawn Mendes nooit zo'n hype als Justin Bieber of One Direction geworden, want dat had misschien geholpen. K-Pop daarentegen is onder de oudere tieners en 20'ers nog in trek, maar andere schrijfplatforms - voornamelijk internationale platforms - zijn aantrekkelijker voor die fans.
Het 2e probleem is ook dat ondanks dat ze franchises als Harry Potter en Star Wars continu proberen in leven te houden vanuit de filmbizz, je juist ervoor zorgt dat de hype afneemt. Ikzelf ben een groot fan van Harry Potter, maar ze blijven het maar uitmelken en dat ben ik nu gewoon beu aan het raken. En mijn vriend heeft precies datzelfde met Star Wars.
Er moeten gewoon nieuwe hypes komen die in Nederland ook echt iets betekenen en niet alleen in Amerika of Engeland groot zijn, dan kan je een stuk makkelijker reclame maken als site. Dan focus je wel op een kleiner publiek, maar als je dan je site eerst terug levend kan maken door middel van te adverteren als schrijfmedium voor je fanfic over die ene hottie uit die nieuwe serie, dan kan je daarna weer terug naar het adverteren als schrijfmedium voor fanfics en Original Stories denk ik.
[ bericht aangepast op 7 jan 2020 - 12:56 ]
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen