𝔚𝔦𝔱𝔠𝔥𝔩𝔦𝔫𝔤𝔰 𝔞𝔫𝔡 𝔇𝔢𝔪𝔬𝔫𝔰
For we are the children of the witches you weren't able to burn
𝔚𝔢 𝔡𝔬𝔫'𝔱 𝔰𝔲𝔣𝔣𝔢𝔯 𝔣𝔯𝔬𝔪 𝔦𝔫𝔰𝔞𝔫𝔦𝔱𝔶. 𝔚𝔢 𝔞𝔠𝔱𝔲𝔞𝔩𝔩𝔶 𝔯𝔞𝔱𝔥𝔢𝔯 𝔢𝔫𝔧𝔬𝔶 𝔦𝔱.
|
Waar in een ver verleden de jacht op heksen een dagelijkse realiteit was, wordt er in het heden op teruggekeken als iets bijgelovigs en onwerkelijks. Wat men niet weet is dat het helemaal niet zo onwerkelijk is geweest en dat er tot op de dag van vandaag wel degelijk bovennatuurlijke entiteiten bestaan. Deze zijn echter goed weggestopt voor de mensheid en met uitermate goede redenen; ze zijn levensgevaarlijk. Darkwood Asylum is een inrichting gelegen in Taiga, het grootste en meest uitgestrekte bos ter wereld. De basis is een zwaarbewaakte locatie welke de gevaarlijkste entiteiten van de wereld huisvest en is uitgerust met alles wat nodig is om deze wezens in bedwang te houden. Er is juist een nieuwe generatie binnen gebracht, nadat de vorige bewoners elkaar zo'n beetje hebben uitgeroeid na een geplande ontsnapping. Hierbij zijn eveneens een aantal personeelsleden omgekomen en na afloop van het schandaal is de directeur vervangen. De nieuwe directeur heeft isolatie afgeschaft in de hoop dat een meer humane benadering garant staat voor een soepelere verstandhouding en minder bloed aan de handen. Dat is echter iets wat nog maar moet blijken... |
𝔚𝔢'𝔳𝔢 𝔥𝔞𝔡 𝔬𝔲𝔯 𝔭𝔞𝔱𝔦𝔢𝔫𝔠𝔢 𝔱𝔢𝔰𝔱𝔢𝔡. 𝔚𝔢'𝔯𝔢 𝔫𝔢𝔤𝔞𝔱𝔦𝔳𝔢.
Je rol mag van alles zijn, maar probeer vooral creatief te denken en te kijken naar wat er al is opgegeven zodat we niet een heel Asylum vol vampiers of weerwolven hebben. Je bent bijna compleet vrij, zolang er maar een ding heel duidelijk is; iedereen die kiest voor een entiteit heeft een sterke rol, tenzij diegene zelf anders kiest. Het is dus niet zo dat er superieuren zijn of dat de nadruk wordt gelegd op één iemand die heel veel sterker is dan de rest. Krachtmetingen zijn onvermijdelijk en uiteraard komt daar zowel een winnaar als een verliezer uit, maar dat kan de keer erna weer anders uitpakken. Verder mag je er ook voor kiezen om een personeelslid in het leven te roepen. Een bewaker, een psycholoog, een arts of onderzoeker. Ik ga ook niet een vastgesteld aantal rollen vergeven, maar ik probeer het wel een beetje in balans te houden wat jongens en meiden betreft. Heb je twijfels bij een idee of überhaupt vragen, stel ze dan gerust ♥. |
|
𝔐𝔶 𝔰𝔱𝔯𝔞𝔦𝔤𝔥𝔱 𝔧𝔞𝔠𝔨𝔢𝔱'𝔰 𝔠𝔲𝔰𝔱𝔬𝔪-𝔪𝔞𝔡𝔢 𝔱𝔥𝔬𝔲𝔤𝔥.
|
ROLLEN
|
𝔉𝔬𝔯 𝔴𝔢 𝔞𝔯𝔢 𝔱𝔥𝔢 𝔰𝔱𝔲𝔣𝔣 𝔬𝔣 𝔫𝔦𝔤𝔥𝔱𝔪𝔞𝔯𝔢𝔰, 𝔪𝔶 𝔡𝔞𝔯𝔩𝔦𝔫𝔤.
INVULLEN De leeftijd wilde ik graag tussen de achttien en drieëntwintig houden, zodat het allemaal nog wat opvliegende jongeren zijn die misschien nog niet altijd honderd procent controle hebben over hun krachten. Bij entiteit leg je goed uit wat je personage is en welke krachten daar bij komen kijken. Klik hier voor een aantal voorbeelden ter inspiratie, maar creëer gerust zelf iets en geef er een naam aan. Je historie mag kort en bondig zijn en eigenlijk wilde ik het bij deze twee opties houden; of je hebt hiervoor op een andere locatie opgesloten gezeten, of je bent tot kort voorheen altijd op de vlucht geweest voor de autoriteiten. Bij extra's vermeld je minstens twee zwakten. Entiteiten kennen elkaar dus overigens nog niet en personeelsleden eventueel wel. Je kan als personeel eveneens nieuw zijn, maar ook het afgelopen drama mee hebben gemaakt. Hier laat je entiteit weg en voeg je een baanbeschrijving toe. |
|
𝔅𝔩𝔞𝔠𝔨𝔢𝔫𝔡 𝔥𝔢𝔞𝔯𝔱𝔰, 𝔴𝔦𝔠𝔨𝔢𝔡 𝔰𝔪𝔦𝔩𝔢𝔰 𝔞𝔫𝔡 𝔫𝔬 𝔰𝔬𝔲𝔩𝔢𝔰.
|
In het praattopic vervang ik de uitleg voor de rollen en het kopje invullen naar de layout van Darkwood Asylum en verdere details die belangrijk zijn om te weten. Ik ben de enige die topics aanmaakt en ik verwacht dat er respectvol met elkaar om wordt gegaan. 16+ is toe gestaan, zowel in geweld als in andere instincten. Een actief speeltopic is uiteraard gewenst en probeer elkaars rollen goed tot hun recht te laten komen. Onder de details in het praattopic staan ook een aantal Skips al aangegeven, zodat jullie weten dat er lichtelijk in die richting gewerkt kan worden. Mocht je denken een leuke toevoeging te hebben, laat dat vooral weten! |
[ bericht aangepast op 23 nov 2019 - 16:36 ]
Marrow deep, soul deep, essence deep