Hi,
Op dit moment heb ik aardig wat shit aan mijn hoofd, maar heb ik wel degelijk behoefte aan schrijven (en vooral afleiding). Nu wil ik weer rustig in gaan komen, met misschien wat kleinere stukken tekst, maar wat uiteindelijk uit kan lopen op meer. Ik kan dus ook niet beloven dat ik dagelijks kan schrijven, maar wel dat ik mijn best zal doen om communicatie op te houden, en lekker over het orpg te praten. (:
Zelf heb ik wel wat ideeën rondspoken, maar ik ben er ook niet vies van om jullie ideeën aan te horen en daarmee te gaan. En ook helemaal niet om samen op iets leuks te komen, dat lijkt me zelfs fijn. (:
— Ik zoek echter wel mensen die zo veel mogelijk via de chat willen communiceren, gezien ik dat gewoon prettiger vind.
— Ik heb geen voorkeur tot mannen of vrouwenrollen, het ligt vooral aan het verhaal in alle eerlijkheid.
— Ik ben er ook niet vies van meerdere rollen op me te nemen, ook hier maakt het geslacht me niets uit.
— Het liefst wel iemand die 20+ is, gezien ik dat zelf ook ben en me daar prettiger bij voel. Zowel de rollen als co schrijver.
— Ik wil beginnen met posts rond de 500, maar als het me bevalt en het schrijven gaat beter dan zal dit gemakkelijk omhoog gaan.
— Real life stories trekken me het meest aan. Ik schrijf vooral romantiek (met de nodige drama), drama, thriller, horror.
Groetjes,
Dot
• • •