• All the good girls
    go to Hell



    Setting     




    All the good girls go to hell
    'Cause even God herself, has enemies
    And once the water starts to rise
    And heaven's out of sight
    She'll want the devil on her team


                Ieder voor zich hebben ze een keurig leven geleefd, kort als het mocht zijn.
                Zes meiden komen op exact hetzelfde moment om het leven en zouden hun
                ogen moeten openen aan de Hemelpoorten. Echter zijn het de duistere krochten
                van de Hell welke hun verwelkomen. Zonder enige keuze te hebben behoren ze
                tot een offer aan de duivel en diens zonen, want Bad Girls gaan na decennia ook
                maar vervelen en God houdt de Rulers van de onderwereld liever te vriend. Al snel
                wordt duidelijk dat ze maar beter hun best doen er bij te horen, want wanneer ze
                gaan vervelen moeten ze het Paleis verruilen voor de eeuwige brandende vlakten.
                      Tijd om er achter te komen hoe lang een Good Girl, Good kan blijven.




    Paleis     



    De Hell bestaat een oneindige brandende vlakte, waarin miljoenen zielen ronddolen zonder elkaar te zien. Iedere ziel beleeft zijn of haar ergste nachtmerries aan een stuk door en dit tot het einde der tijden. Het lijkt er altijd nacht, zonder sterren of maan. In het paleis noemen ze deze vlakten 'The Pit'. Het Paleis zelf torent hier hoog bovenuit en is gevestigd op een enorme rotsformatie. Het is opgebouwd uit zwart steen en heeft een lugubere uitstraling. Het heeft iets weg van een oude kathedraal, met oneindig veel trappen, gangen en ruimten. Er zijn overal balkons met openstaande deuren, waarvan de dunne rode gordijnen constant bewegen op het warme briesje wat er altijd staat. Er is een enorme bibliotheek, een groot binnenzwembad en een balzaal waar eeuwig gefeest wordt door nietsvermoedende zielen. Die zielen hebben nauwelijks door waar ze zijn en dansen tot hun voeten bloeden mochten ze niet gestopt worden door een van de heren. Het Paleis is gevuld met snuisterijen en dure schatten waar nauwelijks waarde aan wordt gehecht. De meiden hebben ieder een identieke eigen slaapkamer op de derde verdieping. De heren mogen het zelf bepalen, zolang het enigszins kloppend is tegenover elkaar. Er zijn in totaal vier verdiepingen en meerdere torens met verbindingen. Aangezien het altijd nacht is, wordt het hele Paleis verlicht door haarden, kroonluchters en kaarsen in nissen. De vuren lijken oneindig te branden. Buiten op de balkons heb je uiteraard enigszins 'verlichting' van de gloed van de brandende vlakten. Ook hoor je hier het eeuwige gekwelde gekerm van de veroordeelde zielen.



    Rollen



                            The Girls
                •      Cunning
                •      Daemati
                •      HICCUP
                •      Limnaden
                •      Sombre
                •      Lovelyreads
                            King
                •      TOOL
                            The Princes
                •      Hanscom
                •      Teeth
                •      Dacre
                            The Higher Ups
                •      Hargreeves
                •      Cunning

    •      Eve Beatrice Summers
    •      Josephine Whitaker
    •      Cassandra Palmer
    •      Thahira Dawn Pax
    •      Chloe Mary Felix
    •      Zehra Youssef

    •      Levi Dow Jude

    •      Valac
    •     
    •      Asmodeus

    •      Grimm
    •      Djinn


    •      1.3
    •      1.3
    •      1.2
    •      1.4
    •      1.2
    •      1.4

    •      1.2

    •      1.3
    •     
    •      1.4

    •      1.2
    •      1.4




    Regels     




    Respect voor elkaar en elkaars rollen. Zorg dat niet alleen je eigen rol                  
    tot recht komt maar probeer ook in het oog te houden hoe anderen hun
    rol neer willen zetten. Iedere post bevat minimaal 300 woorden en
    maximaal 600. Geen perfecte rollen en 16+ is zeker toegestaan. Verder
    zijn de regels van Q uiteraard in werking en hoop ik op een actief speeltopic
    met enthousiaste mensen. Alleen ik mag nieuwe topics aan maken. Vermeld
    bij iedere post met wie je bent en waar in het Paleis.



    Rollentopic      •      Praattopic




    [ bericht aangepast op 30 sep 2019 - 11:01 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    ASMODEUS
    With Eve • Bedroom

    Mijn ogen glinsteren bijna als haar gezicht rood wordt. Oh, ze waren zo simpel.. Het is bijna aandoenlijk. Ze komt snel in beweging en loopt ook richting de kast, waar ze waarschijnlijk het eerste jurkje dat ze ziet pakt. Ik grinnik zachtjes als ik toekijk hoe ze zich erin werkt en schud mijn hoofd. Ik snap de haast niet zo, ik heb het ondertussen toch al gezien. Waarschijnlijk gaat het ook niet lang duren voor ik het naast me heb liggen, wanneer ik daar eenmaal behoefte aan heb. "Niet comfortabel," prevelt ze ondertussen. "Ik ben klaarblijkelijk dood gegaan. Heb ik dan niet het recht om even van mijn stuk te zijn?" Ik haal nonchalant mijn schouders op. ''Zoveel stelt de dood niet voor, jullie denken er gewoon teveel over na.'' zeg ik simpel.
    Ik kijk toe hoe ze de jurk probeert dicht te ritsen en ik lach zachtjes. "Daarbij komt het ook niet vaak voor dat een wildvreemde mijn kamer binnen komt zonder te kloppen, geen inzicht heeft in persoonlijke ruimte en me verteld dat mijn zeggenschap iets is waarnaar ik kan fluiten," bijt ze me toe en het lachen sterft bijna meteen af. "Ik ben Eve, overigens, thanks for asking, en ja, ik ben gehecht aan mijn zeggenschap." Ik ben stil, lang genoeg dat de sfeer in de kamer begint om te slaan. ''Hmh..'' mompel ik en zet langzaam wat stappen naar haar toe. Haar naam boeide mij niet. Ik spreek toch iedereen die hier binnenwandelt aan met een bijnaam en zoals ik al eerder zei. Zolang zou het niet duren voor ze mij verveelde, net als de rest. Waar heb ik dan een naam voor nodig?
    Nog altijd stil breng ik mijn handen naar de rits en vang haar blik op in de spiegel die bij ons staat. Dan trek ik hem snel omhoog, waarna ik haar omdraai. Dan loop ik weer naar haar toe tot ze tegen de muur staat en ik pak haar kaak vast. Niet hard genoeg om haar echt pijn te doen, maar toch wel duidelijk. ''Watch your tone, darling...'' zeg ik zachtjes. ''Ik ben nog vergevend voor good girls zoals jij... Nog wel,'' ga ik verder en met een ijzige blik kijk ik in haar ogen. ''Dat kan ik niet over iedereen zeggen hier.'' sluit ik af. ''En iets anders... Persoonlijke ruimte is geen ding.'' Ik leun nog wat haar kant op tot onze lippen enkele centimeters verwijderd zijn. Langzaam krullen die van mij weer in een lichte grijns. ''Better get used to it.''

    [ bericht aangepast op 16 sep 2019 - 19:41 ]


    El Diablo.



    LEVI DOW JUDE


    ♠      ♠      ♠


    Paleis > Josephine, Chloé and Valac | Hatted, tatted and in company of a pitch black wolfish hell-creature


    G
    eduld was niet besteed aan de koning van de hel. Hij wist dat dat moment was gekomen en hij had nood aan entertainment. De veren van zijn vleugels ritselden mee met zijn geagiteerde humeur. Tot ze vielen. De vleugels lieten zich hangen en ontspanden. Verse zielen om naar te porren en om volledig uit te pluizen. Grimm verscheen naast hem.
    "U heeft zichzelf weer overtroffen," sprak de reaper.
    "Mooie oogst weer," kaatste hij terug en de ander vertrok na een moment van stilte. Hij bleef nog even staan, de anderen waren net een bende puppies die snoepjes kregen van hun baasje. Belachelijk gretig. Kwispelend bijna. Over honden gesproken, een schepsel van de hel dat op een wolf leek, kwam aan zijn zij zitten. Het beest zocht wel vaker zijn gezelschap op. Hij was zwart en ondood, waardoor soms door zijn zwarte vacht het skelet te zien was. De ogen gloeiden als kooltjes. Uiteindelijk rukte Levi zich weg van de balustrade en strekte zijn vleugels. Hij wilde vliegen, maar besloot uiteindelijk te lopen, zodat het beest bij hem zou kunnen lopen. Hij verborg zich wel in de schaduwen, die hij makkelijk naar zijn hand zette. Hij liep ongezien langs een aantal deuren. Hij zag Asmodeus met een langharige blondine, die nog vrij mondig leek na de val. Een wenkbrauw schoot ongezien de lucht in bij Levi. Asmodeus houdt haar beter aan het lijntje. Voor onschuldige maagden is ze net iets pittiger dan de doorsnee. De volgende deur was Djinn, de situatie leek hem niks speciaals, het kon hem uiteindelijk niet te veel schelen. De kamer ernaast daarentegen, die was verrassend genoeg leeg. Dit bracht hem naar de volgende kamer, waar Valac met een roodharige en een ander kortharig meisje vertoefde. De prins stond met zijn vleugels gespreid aan te kondigen dat ze in de hel waren aangekomen. Terwijl de twee deernen stilaan doorkregen wat er aan de hand was. Hij rolde met zijn ogen, shiftte zijn vleugels weg en ontplooide de schaduwen die hem verborgen.
    "Valac. Is dit hoe je gasten ontvangt?" zei hij. Levi zette zijn front op als 'redder'. "We zijn geen barbaren. Stop die dingen weg als je ze niet gebruikt," tutte de heerser verwijzend naar de vleugels van de prins. Na de preek richtte hij zich tot de dames.
    "Welkom beide. Dit is de hel of eender welke andere naam je er voor zou kennen," sprak hij rustig en met een vloeiende tred in zijn woorden. Hij maakte liever niet meteen gebruik van mind control. Het is zijn reddingsboei, maar misschien kon hij ook gewoon zo beginnen. De dames leken toch al geschrokken van Valac, dus misschien deed hij het iets beter.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2019 - 21:45 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    VALAC

    • • •

    Chloé & Josephine & Levi • Josephine's room
          Valac geniet van de wijze waarop de jongedames hem bekijken — angstvallig, nerveus en onder de indruk. Dit is hetgeen wat zijn bloed sneller doet laten stromen. Valac schudt zijn vleugels uit — de lucht plotseling gevuld met kleine windvlagen.
          'Hel. . .'
          De kortharige blondine fluister zachtjes, maar haar woorden verdwijnen bij de aanblik van zijn vleugels. Valac knikt eenmalig, zijn vleugels nog verder uitstrekkend. Vanwege zijn krachten, hebben zijn vleugels eigen gedachten — onbewust meegaand met zijn intenties.
          Wanneer de roodharige jongedame opstaat, glijdt Valac's blik over haar lange benen — heerlijk. Dan lijkt ze plotseling haar eigen naaktheid op te merken, waardoor ze achter een stuk gordijn stapt. Valac's mondhoeken krullen langzaam omhoog — hij houdt van een uitdaging.
          'We zijn— We zijn doodgegaan.'
          Valac spreidt zijn beide armen, handpalmen omhoog gedraaid.
          'Ah, de kleine engel is slim. Dat—'
          Valac's woorden veranderen in as, brandend achter in zijn keel. Hij is hier.
          'Valac, is dit hoe je gasten ontvangt? We zijn geen barbaren. Stop die dingen weg als je ze niet gebruikt.'
          Terwijl de koning van Hel zich naar de jongedames draait, klemmen Valac's kaken zich hardhandig op elkaar — het knarsende geluid bijna oorverdovend. Levi — Lucifer — is Valac's voorbeeld. Maar op deze denigrerende momenten, haat Valac hem.
          En zijn vleugels? Die zou hij nooit of te nimmer weg gaan doen. Die zijn zijn eigen identiteit.
          'Ik verwachtte dat de jongedames de magie van de Hel zelfstandig zouden ontdekken, Levi.'
          Valac's kijkers draaien terug naar de roodharige, nog steeds verscholen achter het donkere gordijn. Daarna glijden zijn kijkers naar de grond, waar ze net heeft overgegeven. Valac stapt naar voren richting de badkamer, waarna hij zijn rechterhand uitsteekt — zijn rechtervleugel draait onbewust mee.
          'Wil je je even opfrissen, engel?'


    heaven in her eyes
    hell behind mine


    •

    Josephine Whitaker
    Chloé & Valac & Levi ☆ Slaapkamer





          De jongedame met de korte, blonde lokken lijkt op eenzelfde golfhoogte te zijn gekrabbeld — een woord opperend dat Josephine nog niet hardop heeft durven uitspreken.

          Hel.

    Het is absurd — zo vreselijk onwerkelijk — dat Josephine bijna in lachen zou willen uitbarsten. Bijna. Iets in de onheilspellende aanwezigheid van hun gastheer zorgt ervoor dat ze het gordijn nog iets steviger vastpakt.
          ‘Ah, de kleine engel is slim.’
    Haar wangen, eerder bleek van angst, kleuren een dieproze wanneer het compliment haar bereikt. Josephine wil haar hoofd schudden, maar wordt tegengehouden door de verharding in het gezicht van de gevleugelde man — slechts een seconde voor er een tweede figuur uit de schaduwen, de schaduwen stapt, er onwillekeurig voor zorgend dat Josie een stap naar achteren zet, waar ze bijna achterover het balkon op struikelt, maar zich nog net kan vasthouden aan de omlijsting van de deur opening.

          ‘Valac, is dit hoe je gasten ontvangt? We zijn geen barbaren. Stop die dingen weg als je ze niet gebruikt.’
    De roodharige jongedame ziet enkel het hondachtige wezen aan de zij van de nieuwe vreemdeling, zijn ogen zo leeg als de schaduwen waaruit hij zojuist is gestapt. Zijn eigenaar, welke ze opzoekt zodra de naam van de gevleugelde man — Valac — valt, lijkt niet in de bui voor theatrale kunst.
          ‘Welkom beide. Dit is de Hel of eender welke andere naam je er voor zou kennen.’
    Hij zegt het alsof hij ze welkom heet in een nieuw Disneypark, zijn ogen over beide dames glijdend. Josephine voelt zich ondanks het gordijn naakt, zich onbewust afvragend of het balkon de enige uitweg is waarvoor ze zich niet langs de twee zou moeten wagen.
          ‘Ik verwachtte dat de jongedames de magie van de Hel zelfstandig zouden ontdekken, Levi.’
    Er is iet omgeslagen in de kamer, een scherpte in Valac's stem die er eerder nog niet was, wat ervoor zorgt dat Josephine een peilende blik met de andere jongedame deelt.
          Enkele seconden lang gebeurt er niets — maar dan stapt Valac opzij, zijn donkere ogen in de hare borend, zijn hand een uitgestoken uitnodiging.
          ‘Wil je je even opfrissen, engel?’
    De woorden zijn zo zacht, zo vriendelijk, dat ze bijna zou vergeten hoe deze gehele situatie tot stand is gekomen — maar ze weet hoe hij is begonnen ; met haar overgeefsel duidelijk aanwezig, ervoor zorgend dat haar wangen ditmaal kleuren uit schaamte, zelfs als Josie geen enkele reden heeft om zich schuldig te voelen over het ruïneren van een stuk tapijt uit de middeleeuwen.

          ‘Was het mijn schuld?’ Josephine houd haar hoofd schuin, een frons boven haar ogen, hoorbaar slikkend wanneer de onsamenhangende beelden van de auto en de regen en het geluid van splinterend glas door haar gedachten trekken.
          Met haar ogen op de andere jongedame gericht, die ook nog altijd in haar ondergoed staat, laat Josie het gordijn los — in plaats daarvan een groot, paars kussen van de fauteuil trekkend om deze voor zich te houden.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2019 - 17:45 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.



    GRIMM

    With Zehra - At Zehra's room - Outfit


    De goudbruine kleur van de verdovende whisky kolkte rijkelijk gevuld in de glazen, terwijl Zehra al de puzzelstukjes wat in elkaar probeerde te klikken. ‘Ik... Ik ben dood,’ Has ze verbouwereerd uitgesproken. Ik sloot de glazen whiskyfles terug met kristallen top en legde deze aan de kant, vooraleer ik mijn glas in de hand nam en even de alcohol ronddraaide, zodat er een beetje zuurstof in de whisky kroop, de smaak wat versterkend. ‘En dit is de hel,’ werd er na een stilte vervolgd. 'Maar dat kan niet... Ik... Ik heb niets fout gedaan in mijn leven,'de zachte stem kwam wat in contrast te staan met haar gestamel. 'Altijd de regels gevolgd, gebeden...'
    Ik moest mijn best doen om niet met mijn ogen te zitten rollen, daarentegen, nam ik gewoon rustig een kleine slok van mijn drankje terwijl ik haar vormen in me opnam. De Whisky was van een geweldig jaar, gerijpt in de beste eikenvaten, waar Franse rode wijn van het jaar 1856 had ingezeten. Het met wijn ingedrongen hout haf de gestilde Whisky die prachtige amberkleur. Het was het soort drank dat je op je tong moest laten rusten, zodat het je helemaal kon verlammen vanbinnen.
    Het verraste me ergens wel, maar eveneens was het amuserend. Ik hield mijn hoofd lichtelijk schuin en mijn wenkbrauw schoof omhoog, mijn blik kort richtend op haar glas en vervolgens weer met een uitdagende blik naar haar het glas weer naar mijn lippen brengend en slok nemend van de brandende elixer. Zehra haar blik bleef voor enkele seconden ook op mij rusten, tegen mijn verwachtingen in merkte ik een vonk op in de gestrande ziel. Iets wat niet enkel met angst gewakkerd was.
    'Maar ach, wat maakt het ook uit?' Voor een luttele seconde had ik verrast mijn beide wenkbrauwen opgetrokken, al herpakte ik mezelf weer en keek rustig toe hoe de dame gefrustreerd haar armen in de lucht gooide. 'Ik bedoel: mijn hele leven heb ik de ideale dochter uitgehangen, geen onvertogen woord gesproken en geen enkele slok alcohol genomen. En kijk waar ik nu ben beland?' Zehra gebaarde naar de ruimte, haar zwarte lokken bewogen vrolijk mee met haar bewegingen, welke alles behalve van vrolijk waren. Melancholisch bijna verliet een triest lachje van ongeloof haar lippen. 'Dus waarom ook niet?' Zehra kwam mijn richting uit, ik kon zien dat ze zich sterk probeerde te houden, het has wel iets aantrekkelijks. Ik likte mijn onderlip even, terwijl ik toekeek hoe Zehra het glas in har handen nam. Moedig kiepte ze het goedje achterover, waardoor een spottend lachje mijn lippen verliet toen ze flink begon te hoesten. " Dat was voor mij een marteling om aan te zien." sprak ik geamuseerd terwijl ik mijn glas lichtjes draaide. 'En wat nu?' Vroeg Zehra terwijl ze haar lege glas wegzette. "In de hemel vind je dit spul niet hoor." mompelde ik vervolgens, het laatste klinkje van mijn glas ook opdrinkend, waarna ik haar glas opnieuw vulde, evenals die van mezelf.
    'Ik heb zo het idee dat ik hier niet enkel ben om te drinken met jou,' vervolgde de dame , een stuk minder stoer als enkele minuten geleden. Ik rechtte mijn rug.
    'Ik meen het als ik zeg dat ik mijn hele leven niets of niemand kwaad heb gedaan, Maar blijkbaar is er toch iets. Een reden waarom ik hier ben. Dus, vertel me alsjeblieft: waarom ben ik hier? En wat staat me te wachten?' ratelde de dame weer en ik rolde even diepzuchtend met mijn ogen, beetje moe van het feit dat ze me onbewust verweitte, een fout te hebben gemaakt. " Impliceer je dat ik mijn job verkeerd doe? Dat ik van al die verdwaalde zielen een fout heb gemaakt en je arme onschuldige zelf hier perongelijk heb gebracht? Je kwets me Zehra." sprak ik quasi dramatisch, met een kille ondertoon. " Om het simpel uit te leggen, God moet de heer des Hell soms tevreden stellen, dat hij daarvoor jou niet in zijn hemel toeliet maar genadeloos naar de hel bracht is niet mijn fout. Gewoon mijn job". Ik boog me naar haar toe, mijn wijsvinger over haar wang glijdend. "Juist omdat je niets verkeerd hebt gedaan in je zielige leven ben je hier beland. Het leven is oneerlijk niet?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    D J I N N

    Outfit      •      Bedroom      •      Thahira

          'Val?' vraagt ze zich af, alvorens het besef langzaam duidelijk wordt op haar gezicht. Het heeft altijd iets bevredigends om toe te kijken hoe iemand conclusies trekt. Mijn glimlach wordt enkel breder en neigt naar een grijns. Ondertussen komt de dame overeind van het bed, compleet geen acht slaande op het feit dat ze niets anders aan heeft dan wat zwart kant. Uiteraard sla ik er wel acht op en mijn ogen volgen haar bewegingen hongerig. Ze passeert me zonder blikken of blozen en het amuseert me uitermate. De aanblik van haar lichaam is een traktatie, haar gave huid als een uitnodiging om haar aan te raken.
          'Val, ja,' beantwoord ik haar, mijn handen ondertussen nonchalant in de zakken van mijn broek stekend om mijn grijpgrage vingers te bedwingen. 'Je weet wel, je duikeling.' Ze bereikt de nog openstaande deuren en even ben ik gefascineerd door het idee dat ze zonder enige twijfeling deze kamer gaat verlaten, mij de rug toekeert en me negeert alsof ik de eerste en beste sterveling ben. Echter blijft ze binnen de kamer, kijkt enkel de aanliggende gang door en ik zal voor eeuwig nieuwsgierig moeten zijn of ik haar brutaliteit had kunnen waarderen of, of ik haar ter plekken had afgestraft.
          'Tuimeling. Duikvlucht,' vervolg ik dus op speelse toon, vissend naar een reactie of een vraag of iets waardoor ik die heerlijke paniek weer op kan laten laaien. Ze draait zich weer langzaam naar me terug en lijkt me nogmaals goed in zich op te nemen. Als de dramatische demon die ik ben zorg ik er voor dat mijn omgeving mijn aura versterkt en hoop dat ze mijn aanzicht net zo kan waarderen als bijna ieder ander. Als ik weet dat de schaduwen me omhullen als een oude vriend en mijn gelaatstrekken er door zijn versterkt, laat ik mijn glimlach omslaan naar de wicked grin die er thuis hoort.
          'Je weet wel, je betreding tot de hel,' vertrouw ik haar toe, mijn ogen op die van haar gericht om iedere kleine reactie op te vangen. 'Je dacht toch niet dat de hemel zulke duivels knappe onderdanen zou hebben, toch?' vraag ik gemaakt onschuldig, mijn ogen het compleet tegenovergestelde van mijn toon, mijn parelwitte tanden on dislplay als een grommende wolf.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2019 - 11:35 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    𝒞𝒽𝓁𝑜𝑒́ ℳ𝒶𝓇𝓎 ℱ𝑒𝓁𝒾𝓍




    Chloé • 19 • park › gates of 'heaven' • Josephine, Lucifer & Valac


    De hele tijd voelde ik mijn hart overdreven tegen mijn borstkas aan bonzen. Het was een vervelend gevoel, ik had een hekel aan angst en nervositeit. Hoe deze man dan ook tegenover ons stond was heel intimiderend en ik voelde me alles behalve op mijn gemak momenteel. Vooral ook omdat ik niet zo veel kleding aan had. De dame naast me voelde zich waarschijnlijk precies het zelfde, aangezien ze zich half verstopte achter het gordijn. Het was zo naar hoe deze man haar bekeek, dat ik gewoon misselijk werd.
    Tot mijn eigen verbazing had ik het woordje "hel" uit kunnen brengen, waarop de man me vermakelijk aantuurde. Blijkbaar had ik gelijk.
          'Ah, de kleine engel is slim. Dat—' Hij kon zijn zin niet afmaken en hij leek soort van verstijfd, waardoor ik even in de war was. Er was toch niet iets aanwezig dat nog enger was dan dit figuur... Achter hem zag ik iets tevoorschijn komen, ook een man. De man liep langs de gigantische vleugels heen en kwam in beeld.
          'Valac, is dit hoe je gasten ontvangt? We zijn geen barbaren. Stop die dingen weg als je ze niet gebruikt.' De woorden van de man klonken kalm, maar toch dwingend. Even slikte ik, afwachtend wat de man zou gaan doen.
          'Ik verwachtte dat de jongedames de magie van de Hel zelfstandig zouden ontdekken, Levi.' Bracht Valac uit. Wat een interessante namen, Valac en Levi. Valac kwam me bekend voor. Ik had altijd veel in de bijbel gelezen, waarschijnlijk kwam het daar uit. Dit was echter niet Bijbels, eerder Duivels.
          'Welkom beide. Dit is de hel of eender welke andere naam je er voor zou kennen,' De man, Levi, bracht het uit alsof het niks was. De hel. Nog steeds begreep ik er niets van, waarom was ik hier in hemelsnaam. Twijfelend keek ik even naar de dame naast me.
          'Wil je je even opfrissen, engel?' Vroeg Valac terwijl hij met zijn hand naar een deur wees. Snel keek ik haar kant op. Ze liet het gordijn los en verving het voor een kussen, waardoor ook ik in de benen kwam.
          'Ik loop wel met je mee, als je dat fijn vindt...' Kwam er zacht over mijn lippen. Ik keek alleen haar kant op, ik durfde niet naar de twee mannen te kijken. Ik zette dan ook een kleine stap haar kant op, samen waren we sterker. Tenminste... dat hoopte ik maar. Waarschijnlijk waren we nog steeds geen partij voor deze twee, maar toch gaf het me een fijner gevoel om naast haar te staan.





    - thank you for existing -


    E V E      B E A T R I C E      S U M M E R S

    Outfit      •      Bedroom      •      Asmodeus

          Hij is bij me in een vloeiende beweging, sierlijk op een manier die aanduidt dat hij niet helemaal van deze wereld is. Nou, wel van deze wereld, niet van mijn wereld. Of wat mijn wereld was. Het gaat nog even duren voor ik het voor de volle honderd procent besef.
          Hij ritst mijn jurk dicht en ik vang zijn blik via de spiegel. Amusement heeft plaats gemaakt voor iets scherpers en doet mijn hartslag overslaan in waarschuwing. Voor ik zijn uitdrukking echt kan plaatsen heeft hij me omgedraaid en mijn lichaam naar achteren gedwongen, mijn rug tegen het koude oppervlak achter me. De schok van die koude doet mijn rug krommen en dat doet het lijken of ik mijn lichaam tegen dat van Asmodeus druk. Beschaamd trek ik me weer terug, weg van de warmte die hij uitstraalt.
          Zijn vingers sluiten zich om mijn kaken en houden mijn gezicht in positie, ogen scherp op die van mij gericht. De grip is niet pijnlijk, maar maakt het wel onmogelijk om van hem weg te kijken. Ik zou mijn ogen af kunnen slaan, maar ervaar dat als een onmogelijke opgave.
          ''Watch your tone, darling,'' zegt hij zachtjes, wat meer dreiging met zich mee draagt dan wanneer hij zou schreeuwen. "Ik ben nog vergevend voor good girls zoals jij. Nog wel, dat kan ik niet over iedereen zeggen hier."
          "Als ik een good girl ben, nogmaals, wat doe ik dan hier? Alleen voor jou vermaak? Wie zijn iedereen?" Er zijn er meer zoals hij. Mijn god, hoe moet ik deze plek dan overleven. Hij is al intens genoeg en als wat hij zegt waar is, dan zijn deze anderen nog erger. Ik huiver bij de gedachten en het bijna de wilskracht gevonden om mijn ogen af te slaan, wanneer hij nog dichterbij komt.
          ''En iets anders; persoonlijke ruimte is geen ding," fluistert hij me toe, zijn lippen zo dicht bij de mijne dat ik de woorden bijna kan voelen. "Better get used to it."
          Ook zijn grijns is voelbaar. Ik slik de emoties die me bevliegen weg en het kan niet anders of hij voelt het. De spanning die ontstaat door middel van zijn nabijheid is haast tastbaar in de lucht en de sensatie is iets nieuws voor me. De kriebel in mijn onderbuik die hiermee gepaard gaat zowel prettig als verwarrend. Ik rol mijn lippen voorzichtig over elkaar, alsof ik lippenstift verdeel welke er niet is en kan mijn volgende woorden niet inhouden.
          "Ik heb nog nooit gekust," fluister ik zo zacht als mogelijk is. Geen idee hebbend waarom deze biecht me ontsnapt. Het is een waarheid waar ik me bijna voor schaam. Tweeëntwintig jaren oud en zelfs dat heb ik niet kunnen doen in mijn leven. Het lijkt echter iets wat hij moet weten, alsof ik hoop dat hij dan meer afstand zal nemen. Zal begrijpen dat ik niet weet wat ik aan moet met zijn nabijheid en zijn duidelijke mening; persoonlijke ruimte is geen ding. Misschien naïef hopend op begrip.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2019 - 11:36 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    ASMODEUS
    With Eve • Bedroom

    Mijn ogen houden haar nauwlettend in de gaten zodat ze in combinatie met de afstand tussen ons -of gebrek aan- niks zullen missen. De spanning in de lucht is niet te missen en het zorgt er alleen maar voor dat ik meer in mijn element kom, dit is mijn terrein. Ik lach zachtjes bij haar vraag. ''Let's just say, you're a gift from God...''
    Ze rolt haar lippen over elkaar. "Ik heb nog nooit gekust," fluistert ze dan zo zacht mogelijk, maar toch krijg ik elk woord duidelijk mee. Ik hou mijn hoofd wat schuin en ben even stil. Well, ik wist dat onze engeltjes onschuldig waren maar... Hmh, interesting... Langzaam veranderd de grijns op mijn lippen in een glimlach en ik schud mijn hoofd zachtjes. ''Well... Niks mis mee darling...'' fluister ik zachtjes en ik laat de grip op haar kaak langzaam los, waarna ik dat veranderd door zachtjes mijn hand naar haar wang te brengen. Ik streel over de zachte huid en kijk dan op naar haar, een blik in mijn ogen die bijna zacht te noemen is.
    ''I could help you with that...'' prevel ik zachtjes. Ik laat mijn duim zacht over haar onderlip strelen en leun dan weer naar haar oor. ''Just tell me...'' fluister ik, waarna ik mijn lippen weer zachtjes op haar wang plaats. De totale onervarenheid maakte dit alleen maar interessanter voor mij en zelfs aantrekkelijker, het was een nieuw iets op een plek als dit. Ik lach zachtjes en toon haar een parelwitte lach. ''Ik bedoel, ik weet wat ik doe?'' zeg ik luchtig. Aan het het einde van de dag zal ik toch wel krijgen wat ik wil, maar meestal werkt dit ook wel. Mijn krachten zijn handig maar er is gewoon iets aan het zelf regelen wat het allemaal veel... Beter maakte.


    El Diablo.


    E V E      B E A T R I C E      S U M M E R S

    Outfit      •      Bedroom      •      Asmodeus
          Even lijkt het of ik dat begrip ga krijgen. Zijn wolfachtige grijns wordt zachter en de grip op mijn kaak verslapt tot het helemaal verdwijnt. Dat hij me meer ruimte zal geven lijkt een logische volgende stap, maar binnen een luttele seconde is het al duidelijk dat mijn hoop vergeefs was.
          Mijn wang wordt beroerd en een rilling overvalt me wanneer zijn duim zachtjes langs mijn onderlip streelt. De huiveringen zijn een duidelijk teken van mijn onervarenheid binnen de situatie en hoewel ik hem niet gun dit te benadrukken, is het onmogelijk mezelf in de hand te houden.
          ''I could help you with that, just tell me,'' fluistert hij in mijn oor. Zijn warme adem doet mijn nekharen overeind komen en ik kantel mijn hoofd iets bij hem weg in een poging een helder hoofd te houden. Zijn lippen vinden mijn wang weer en even is de verleiding er om toe te geven, het gevoel van zijn aanrakingen iets nieuws en wonderlijk prettigs. Hoe veel kansen krijg ik nog om in mijn after life de dingen te doen die ik in mijn werkelijke leven niet heb gedaan.
          ''Ik bedoel, ik weet wat ik doe," verkondigt Asmodeus dan echter op zo'n luchtige manier, dat mijn haren overeind komen om een hele andere reden. Is hij het zo gewend zijn zin te krijgen dat hij dit echt net op die manier heeft gezegd? Wil ik mijn eerste en misschien wel laatste kus kwijt raken aan iemand waarvan ik alleen de naam ken en die zo duidelijk te kennen geeft dat hij genoeg ervaring heeft om me te helpen, dat het niet anders kan of hij is slecht nieuws. Nee. Niet nu en niet zo. Ik zet mijn handen tegen zijn borst en oefen een lichte druk uit in de hoop dat hij er gehoor aan zal geven.
          "Dat geloof ik meteen. Misschien -euhm- later, een keer. Ooit," stamel ik, ook niet bepaald bekend met het afwijzen van iemand, mocht dit al een afwijzing zijn. "Misschien kan je me eerst een rondleiding geven? Of mag ik deze kamer niet verlaten?'' vraag ik plots twijfelachtig of ik wel vrij ben om op deze plek te doen en te laten wat ik wil. Ik kijk hem verwachtingsvol aan.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2019 - 17:41 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Thahira Dawn Pax

    Djinn      ○      ●      ○      Bedroom



          ‘Je weet wel, je betreding tot de hel.’ Zijn parelwitte tanden is alles wat nog werkelijkheid lijkt. Hel? Zei hij Hel? De sluier die over mijn gedachte ligt word steeds dunner.
          ‘Je dacht toch niet dat de hemel zulke duivels knappe onderdanen zou hebben, toch?’ vervolgt hij zijn zin. Mijn benen beginnen slap aan te voelen en mijn vingertopjes gaan tintelen.
          ‘M-m-maar ik heb nog n-nooit iets fout gedaan,’ stamel ik hem toe. ‘Hoe kan ik hier dan zijn?’ Me nog steeds niet bewust wordende van het feit dat ik half naakt ben, ga ik ijsberend de kamer door lopen. Was dit éen of andere grote grap? Had Ray dit allemaal geregeld? Maar hoe dan? Hij zou me toch niet.. nee dat zou hij nooit doen, of toch? Zou hij me gedrogeerd hebben?
          ‘Heeft Ray je gevraagd om dit te doen?’ vraag ik zonder op of om te kijken. Dat moet het wel zijn, dit is gewoon éen van zijn vage vrienden. Vast op zoek naar een beetje leedvermaak. Plots sta ik vlak voor de jongeman. ‘Heeft Ray je gevraagd om..’ verkondig ik nu iets luider, meteen wetend, voelend, dat ik fout zit. ‘... dit te doen?’ vervolg ik zo zachtjes dat ik niet weet of hij het wel hoort. Mijn hele lichaam is warmer gaan voelen nu ik dichterbij sta, ik hoor mijn eigen ademhaling omhoog gaan, mijn neus die zijn geur oppikt, een tinteling in mijn onderbuik, de tastbare spanning in de lucht. De kaarsen die harder gingen branden toen ik mijn stem verhief en weer zachter toen ik dat terug nam. Er is hier iets waardoor het gewoon allemaal niet klopt.
          Mezelf afvragend waar ik het lef vandaan haalde om zo dichtbij te gaan staan, zet ik voorzichtig een stapje achteruit. De warmte die ik voelde word meteen minder en de haartjes over heel mijn lichaam gaan overeind staan ondanks dat het in de rest van de kamer niet koud is. Hierdoor heb ik de neiging om weer dichterbij hem te gaan staan, zijn warmte te voelen, me toe te geven aan de aantrekkingskracht die hij uitstraalt en die de kamer vult. Ik wil mijn handen op zijn borst leggen, strelend richting zijn gespierde armen, voorzichtig mijn hoofd tegen zijn schouder leggend, mijn lichaam tegen de zijne.
          Ineens besef ik me dat deze gedachten compleet ongepast zijn. Dit is niet wie ik ben, maar hij lijkt dit met me te doen. Nooit heb ik goed om kunnen gaan met situaties die ik niet begrijp. Dus nu, de spanning, de gedachten, veel te veel gedachten en het absurde gevoel wat ik heb tegenover deze man worden me teveel. Ik kijk omhoog in zijn ogen, zijn prachtige blauwe ogen en begin dan hysterisch te lachen.
    ○      ●      ○


    Salty eyelashes and the endless Ocean

    ASMODEUS
    With Eve & Cassandra • Bedroom

    Ze plaatst haar handen op mijn borst en ik weet gelijk dat dit twee kanten op kan gaan. Helaas is het de minder leuke kant als ik voel hoe ze me zachtjes weg duwt. Hoewel dat in principe niks doet, maak ik zelf wat ruimte tussen ons. Hmh, nu deed ze nog moeilijk. Maar dat komt wel goed, het komt altijd goed. Met zo'n gebrek aan ervarenheid had ik eigenlijk niks anders kunnen verwachten maar ach. Dit geeft wel ergens het gevoel dat ze doodserieus was. "Dat geloof ik meteen. Misschien -euhm- later, een keer. Ooit," stamelt ze en ik lach zachtjes, waarna ik een stap van haar weg zet. Een hele kleine stap, maar het geeft haar iets meer ademruimte. "Misschien kan je me eerst een rondleiding geven? Of mag ik deze kamer niet verlaten?'' vraagt ze dan, waarbij de twijfel in haar stem duidelijk te horen is.
    Ze kijkt mij verwachtingsvol aan en ik glimlach lichtjes. Mijn hand laat ik zachtjes naar de achterkant van haar nek gaan en trek haar langzaam naar me toe. ''Omdat je het zo lief vraagt...'' prevel ik en in een bijna teder gebaar plaats ik een zachte kus op haar haren. Het was allemaal een act, natuurlijk. Meisjes als dit moet je eerst goed behandelen, voor je alles van ze kan vragen. Dat is, mits, ik mijn krachten niet gebruik natuurlijk. ''Laten we gaan..'' zeg ik dan en ik plaats mijn hand op haar rug waarna ik haar de kamer uit begeleid.
    ''De gangen zijn niet super interessant, vind ik zelf.'' zeg ik nonchalant, maar toch liep ik wat slomer dan normaal zodat ze het in haar op kon nemen. Dan stop ik plotseling voor een deur en mijn lippen krullen langzaam in een kleine grijns. ''My my, a new Guest...'' mompel ik en pak Eve's hand, waarna ik de kamerdeuren opengooi. Ik hou mijn hoofd wat schuin en laat mijn blik over de nieuwe blondine in bed gaan. Hmh, guess I got a thing for blondes today... ''Hoe was de reis?'' vraag ik plagend.


    El Diablo.


    D J I N N

    Outfit      •      Bedroom      •      Thahira

          'M-m-maar ik heb nog n-nooit iets fout gedaan,’ stamelt ze me toe. ‘Hoe kan ik hier dan zijn?’ En het is gewoonweg delightfull. Mijn krachten mogen dan wanhoop versterken, andersom is het precies hetzelfde. Het voedt me op een manier zoals voedsel dat niet kan. Voor ik haar kan antwoorden heeft ze zelf het woord alweer.
          ‘Heeft Ray je gevraagd om dit te doen?’ vraagt ze me en mijn grijns wordt enkel nog breder. O, de conclusies die mensen trekken wanneer hun hersenen de situatie niet kunnen bevatten. Altijd en eeuwig op zoek naar iets logisch. Niet dat ze dat gaat vinden in de Hell, geboorteplaats van chaos. Dat zal ik haar net inwrijven wanneer ze plots in mijn persoonlijke ruimte staat, en dat wil wat zeggen want erg groot is die niet.
          ‘Heeft Ray je gevraagd om..’ en voor ze haar zin af kan maken heeft ze het door. Ik ben niet de persoon waarbij je dit doet. Het kan twee kanten op; ik moet er niets van weten en je zal het bezuren, of ik moet er wel iets van weten en het kan heel snel escaleren. De schittering in mijn ogen moet dan ook onmiskenbaar zijn, mijn uitwerking op mijn omgeving iets waar ik zelf niets aan kan doen. ‘... dit te doen?’ maakt ze haar zin af.
          Ze stapt weer bij me weg zodra ze het door heeft en slaat me gade met grote ogen. Even kijk ik enkel intens terug en geef ik haar de kans om bij te komen van het besef dat ik niet normaal ben. Dat valt gewoonweg niet te verbergen, niet voor mij, maar ook niet voor de anderen.
          'Je doet er goed aan om afstand te bewaren, doll, wil je niet instaan voor de consequenties,' vertrouw ik haar toe, waarop ik de meest vernieuwende reactie krijg die ik ooit heb gekregen. De gebeurtenissen krijgen het beste van haar en ze barst in lachen uit, de hysterie nabij. Wel, voor alles een eerste keer. Mijn ogen vernauwen zich op deze vertoning en wanneer ze buiten adem begint te raken vind ik het mooi geweest. Deze keer ben ik degene die de ruimte tussen ons overbrugt, snel als een cobra die toeslaat.
          'Ssshhhh, shhhh,' sus ik haar, mijn linkerhand breng ik omhoog om haar wang te omvatten en mijn rechter wijsvinger breng ik naar mijn eigen lippen om aan te duiden dat ze stil moet worden. In mijn ogen is een geveinsd begrip te zien, maar de grijns achter mijn vinger gaat deze weer tegen. Wanneer ik spreek is dat met mijn lippen maar enkele millimeters van die van haar.
          'Relax little angel, breathe!' Draag ik haar bijna fluisterend op. 'Bij mij ben je veilig.' En ze hoeft niet ver te zoeken om de leugen in mijn woorden te vinden. 'Ik ben Djinn en jij gaat mij rustig vertellen hoe jij heet en dan vertel je me het laatste wat je nog weet en mag je me alle vragen stellen die je wil weten, deal?'


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cassandra "Cass" Palmer
    car accident — her room — Eve & Asmodeus

    Zo snel als ze door de wolken was gezakt, zo snel kwam ze tot stilstand. Haar hart klopte in haar keel en ze keek om zich heen in de ruimte waarin ze was beland. Het was angstaanjagend hoe snel de herinneringen van de witte wolken en de enorme poort leken te vervagen en plaats te maken voor de kaarsen in deze donkere ruimte. Een windvlaag scheerde langs haar huid en kippenvel en ze sloeg haar armen om zichzelf heen. Toen ze dat deed, staarde ze direct omlaag en zag ze dat ze slechts een set lingerie droeg, verder niets. Angstig keek ze rond in de hoop haar kleding te vinden, nu zeker het liefst een broek en een grote trui, maar er leek weinig te liggen. Cass keek naar het bed en zag de lakens liggen en met trillende handen greep ze het laken en wilde ze dat om haar heen slaan. Net op dat moment sloeg de deur open en keek ze met grote, verschrikte ogen op naar twee figuren die in de deuropening stonden.
          'Hoe was de reis?' De man die het dichtstbij stond grijnsde breed. Cass kon geen woord uitbrengen, zo geschokt was ze. Ze staarde kort naar het laken in haar handen en sloeg dat meteen rond haar halfnaakte lichaam in de hoop het meeste bloot aan het oog te onttrekken.
          'W-wat?' stamelde ze. Ze richtte haar blik op een blond meisje in een strak, zwart jurkje dat de hand van de onbekende man vast had en ook niet al te vrolijk keek. Wat voor... hel was dit? Waar was ze beland? Ze kneep haar ogen dicht en drukte haar nagels in haar handpalmen in de hoop zichzelf wakker te maken, maar toen ze twee seconden later weer opkeek, stond ze nog altijd roerloos op dezelfde plek in de onbekende ruimte.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    E V E      B E A T R I C E      S U M M E R S

    Outfit      •      Bedroom      •      Asmodeus

          Hij geeft me de ruimte, goddank. Euhm, demondank? Hoewel hij me wel met zich mee trekt, is zijn gezicht in ieder geval niet meer zo dicht bij dat van mij en heb ik weer iets meer ademruimte.
          ''Omdat je het zo lief vraagt," prevelt hij alvorens nog eenmaal zijn lippen tegen mijn hoofd te plaatsen. Mijn blos lijkt ondertussen een permanent iets. Hij mag dan misschien een enorm intense Helbewoner zijn, hij is wel een verschrikkelijk knappe verschijning. Wanneer hij me had gepasseerd op straat, dan had ik zeker een uitgebreide blik achterom geworpen. Het maakt de situatie niet per se makkelijker.
          ''Laten we gaan,'' zegt hij alvorens een hand op mijn onderrug te leggen en me mee te loodsen richting de gang. Mijn hart gaat iets sneller kloppen, voor het eerst om een andere reden dan Asmodeus. Wat is er buiten deze kamer? Hoe ziet de hel er uit en wat kan ik verwachten van de andere mensen die ik hier ga ontmoeten. Wat ik begreep uit zijn woorden ben ik niet de enige 'gevallen engel'. Het stelt me ergens gerust dat ik dit niet alleen hoef te doorstaan, maar aan de andere kant is het heel treurig voor mijn lotgenoten.
          De gang is al even duister als mijn kamer, enkel verlicht door stompjes kaarsen in kandelaars en bescheiden kroonluchters. Gouden beeldjes en snuisterijen schijnen me toe vanuit ondiepe nissen, glimmend alsof ze zojuist zijn gepoetst. Asmodeus lijkt geen haast te hebben en het geeft mij de tijd goed om me heen te kijken. Plots is zijn aandacht echter elders.
          ''My my, a new Guest,'' zegt hij, zijn lippen omgekruld tot een grijns. Zijn hand omvat die van mij en ik word achter hem aan een kamer in getrokken. Een kamer identiek aan die van mijzelf en ik krijg een heel goed beeld van hoe ik er zelf bij gezeten moet hebben, wanneer mijn oog valt op de eveneens blonde dame in het bed.
          "Hoe was de reis?'' vraagt Asmodeus haar, eenzelfde introductie als ik had ontvangen. Het meisje lijkt al even overdondert en krijgt er enkel een gestamelde 'wat' uit.
          Ik heb mijn hand al los uit die van mijn metgezel nog voor ik de keuze bewust heb gemaakt en snel me richting haar kast. Hier gris ik het eerste en beste kledingstuk uit wat ik kan vinden en vervolg dan mijn weg naar het bed. Voorzichtig reik ik het haar aan en werp haar een hopelijk vriendelijke glimlach.
          "Hi, wat is je naam?" vraag ik zacht, hopend een bondgenoot te vinden in deze vreemde situatie.


    Marrow deep, soul deep, essence deep