In februari heb ik quite a lot of tea gespilled. Ik heb een topic aangemaakt, mijn frustraties geuit en ik heb op een niet al te vreedzame manier aangekondigd dat ik mijn account zou deactiveren.
Als ik nu naar de datum kijk, zijn we al een paar maandjes verder. Vier om precies te zijn. In mijn topic heb ik verteld dat ik misschien voor altijd weg zou gaan, misschien ook niet. Een maandje geleden begon het toch wel weer te kriebelen om terug te komen, maar ik wilde wachten. Dit om me te focussen op school en mezelf, maar ook omdat ik for some reason het gevoel had dat ik de oude liefde tussen mij en Q nog maar even moest laten rusten. Inmiddels is mijn account niet meer inactief en ik wil opnieuw kijken wat Q mij te brengen heeft en wat ik deze site te brengen heb.
Nu wil ik mijn excuses aanbieden, want hoe ik ben weggegaan is niet netjes en ik had moeten wachten tot mijn irritatie wat was gezakt. Hoewel er volgens de regeltjes niets mis is met het uiten van mijn mening en gevoelens, heb ik wel een soort dolk in de rug van de Qommunity (?) gestoken. Het was onnodig en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Natuurlijk kan het zijn dat je me het liefst wil uitkotsen en ik houd je niet tegen. Ga ervoor; ik heb het ernaar gemaakt.
Wat ik hoop, is dat jullie me nog terug willen en ik hoop ook dat er na mijn vertrek niet nog meer users offline zijn gegaan.
Anyway, ik ben terug en ik zal me dit keer gedragen. Cheers!
Hoe is het met jullie? Wat hebben jullie gedaan? Grootse dingen bereikt, onlangs?
look at the stars, look how they shine for you;