• Heeeej! ik weet niet of jij gaat 14 juni , maar ik wel , nu had een vriendin vanmij in een offline berigt naar mij gestuurd dat de Jeremy's komen , nou kan ik dat nergens vinden , en zij is offline , iemand daar al iets van gehoord, of weet wie de jeremy's zijn , ik kan er namelijk ook nix van vinden op youtubee :S


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    als ze komen moete we met ze alle roepen wij willen tokio hotel


    Ehm, dat vind ik opzich wel een beetje lullig x).
    Laat hen gewoon hun momentje hebben, dan hebben we dat ook weer gehad. [/giggle]


    ja nouen xd

    als ze komen moete we met ze alle roepen wij willen tokio hotel


    Ehm, dat vind ik opzich wel een beetje lullig x).
    Laat hen gewoon hun momentje hebben, dan hebben we dat ook weer gehad. [/giggle]


    ja nouen xd
    fock jeremys heel hard


    You'd took my breath but I'll survive.

    Okee *dekt zich* zo slecht zijn ze nou ook weer niet. Ze hebben wel een leuk nummer die ik heb gehoord. Okee nu mag je zeggen wat je wil maar ach! :S

    x.x


    I do not hook up.

    ze komen:S staat tenminste wel in hun agenda (14 juni Goffertpark 17.00) I don't like them (niet TH)


    I am an idiot, I move.

    ja de yeremies. of wat dan ook.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Eieren mee ^^

    Mag je ze niet? xD Ik heb er nog niets van gehoord. O.O


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Nah, ze zijn van TMF, en dat is een trieste zender. Dus ik mag ze automatisch niet.
    Dat is een pure drogreden en totaal onethisch maar ik haat ze gewoon al. =]

    Ik Ghaa Ook Maa Kweeniee wie Er Komt =O Khoop Niet de Jeremy's k Haat Hun (6)

    Ik Ghaa Ook Maa Kweeniee wie Er Komt =O Khoop Niet de Jeremy's k Haat Hun (6)

    waarom haat je ze? :S Ik vind ze eigenlijk best wel goed :) alleen jammer dat die zangeres niet zo'n krachtige stem heeft... Ik vind ze helemaal niet zo bagger hoor... ik vind het leuk dat ze in het voorprogramma zitten :Y)


    BAM!

    Nah, ze zijn van TMF, en dat is een trieste zender. Dus ik mag ze automatisch niet.
    Dat is een pure drogreden en totaal onethisch maar ik haat ze gewoon al. =]


    Oke dan. xD Ik vind TMF een semi-zielige zender, maar laat ik het daar niet over hebben. =')


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!