Ja, gewoon even simpelweg: meh.
Dat is een beetje hoe ik me nu voel.
't Gaat sowieso al heel lang niet zo lekker, maar ik voel me nu gewoon ronduit klote. Ik heb gewoon geen zin meer, nergens meer in.
In de vakantie heb ik drie superleuke dagen gehad bij een meisje van 10 in het zuiden van Duitsland. Dat was echt vet gezellig, we hebben heel veel selfies gemaakt enzovoorts, was superleuk.
Toen moest ik weer terug en kwam ik bij m'n ouders (want ik kon niet gelijk door naar m'n kamer). Daar ging het ook gelijk weer mis, ik ben in geen tijden zo boos geweest en er was een soort van kortsluiting in mijn hoofd. Ik weet niet meer precies wat er allemaal gebeurd is, maar wat ik wel weet is dat m'n telefoon nu helemaal naar de klote is en dat ik ook alle foto's van die drie dagen Duitsland kwijt ben. En mijn notities, gedichtjes enzovoorts, ik ben alles kwijt, maar die foto's van die 3 dagen doen me het meest pijn dat ik die kwijt ben omdat het de drie leukste dagen uit m'n hele leven waren.
Anyways, ik wil geen nieuwe telefoon ofzo. Misschien is het wel goed om even zonder sociale media te zitten. Dan moet ik maar eens een sociaal leven hebben. Ik mag niet zeggen dat ik 'eenzaam' ben, want ik heb genoeg 'vrienden' (die ik nooit spreek omdat iedereen te druk is, of ik ben te druk). Maar het deed pijn om op Snapchat en Instagram alle toffe verhalen/stories/foto's te zien van mensen die naar festivals gaan, mensen die lekker op een terrasje zitten in de zon, mensen die aan het werk zijn. Allemaal dingen die ik gewoon niet kan doen. Nou ja, het kan wel, maar het lukt niet.
En dan is het gewoon een goed idee om niet op sociale media te zitten. Maar ik verveel me dood en ik word helemaal gek van mijn hoofd.
Morgen beginnen de colleges weer. Ik heb alle handleidingen door zitten lezen en ik heb echt geen zin in komend kwartaal. Echt gewoon niet. Ik zit er ook gewoon over na te denken om mezelf maar uit te schrijven, want ik trek dat blok niet.
Er staan deze maand drie concerten op de planning. Maar ik wil niet meer. Ik zal wel moeten, maar ik wil niet.
Voor m'n vrijwilligerswerk bij de radio moet ik dingen doen. Het voelt als een baksteen die op m'n borst drukt. Ik wil het niet. Het moet, maar ik heb er geen zin in.
Gewoon alles drukt als een enorme baksteen op m'n borst en ik kan alleen maar huilen. Ik wil niet meer, ik kan dit niet. Van mij mag dit ophouden, maar dat kan niet.
Ugh.
Even van me afklagen.
Anyone een idee wat ik zou kunnen doen of heeft iemand iets leuks meegemaakt wat mij een beetje kan opvrolijken?
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly