Origineel topic:
De update:
Want ik moet gewoon heel even ranten en vond het onzin om nog een topic voor mijn liefdesleven aan te maken :')
Vannacht belde mijn beste vriend dus weer en zaten we wat te praten en kwamen we dus uit op 6 jaar geleden, toen ik stage liep bij het bedrijf waar hij werkte. Hij vroeg of ik wist dat mensen dachten dat we een geheime affaire hadden samen. Dus wat blijkt?
Hij had al die tijd al gevoelens voor me en durfde die niet te uiten. Ik had destijds een soort lijstje gemaakt met alles waar mijn droomman aan moest voldoen en hij zei dat hij zo graag wilde dat hij die op 100% kon krijgen voor me, en dat hij andersom ook een lijst had -waar hij me nooit over had verteld- en dat ik overal aan voldeed, maar dat durfde hij ook niet te zeggen. Toen heeft ie een relatie genomen met een collega van ons, waarvan hij wist dat het niet stand hield en waarvan hij nu zegt dat het eigenlijk met mij had moeten zijn. En dat hij altijd een zwak voor me heeft gehouden, enz enz.
Dus ik zou nu super blij moeten zijn?
Alleen inmiddels zijn we 6 jaar verder, heeft zijn laatste relatie hem een beetje beschadigd en wil hij nu niets meer met niemand en zijn die gevoelens een beetje weggesleten (hoewel hij dus ook zei dat ze weggestopt zitten, dus idk). Dus hé, het goede nieuws is dat mijn perfecte, kan-zo-uit-een-boek-komen jongen bij wie alles klopte, ook zo over mij dacht. Het slechte nieuws is dat het, ondanks dat, dus nooit iets gaat worden. (Hoewel ik soms nog steeds denk dat het iets kan worden als we elkaar maar zouden zien). Maar ugh, dit is gewoon zo verschrikkelijk. Ik kan er gewoon niet over uit hoe de jongen, waarvan ik echt dacht dat het mijn soulmate was (lekker dramatisch, but you get the point), dat andersom ook zo voelde en HET GEWOON NOG STEEDS NIETS WORDT. WAAR DE FUCK IS CUPIDO MEE BEZIG??????????
Voor het geval je ooit denkt dat jouw liefdesleven een puinhoop is: je kunt ook mij zijn :')
[ bericht aangepast op 28 mei 2019 - 17:22 ]
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"