• Hoi,

    Ik heb zin in een nieuwe username, maar ik kan geen inspiratiebronnen vinden. Hoe kiezen jullie je nieuwe username en wat gebruiken jullie om op ideeën te komen?

    xx (flower)

    Mijn inspiratie koos ik langgeleden door fan te zijn van One Direction en dan vooral Niall en hij een Ierse afkomst en vaak Nialler wordt genoemd XD
    Eigenlijk zijn mijn namen bijna allemaal of bijnamen of ergens waar ik fan van ben.

    Vaak helpt het mij om mijn fandoms op te schrijven, als je daar een naam van wilt en dan gewoonweg te gaan spelen met de letters.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kies mijn usernamen ook meestal gebaseerd op dingen waar ik fan van ben of waar ik veel mee heb. Daarbij ga ik dan uiteindelijk voor iets waar ik het meeste mee heb van een bepaalde fandom of interesse en wat nog vrij is als usernaam.
    Misschien kan je nagaan wat je allemaal gaaf vind en kan je met een van die dingen dan een leuke usernaam bedenken?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bedankt voor de tips! Ik heb gekozen voor een anagram van de naam Karen Rose, mijn favoriete auteur. ^^

    Krensorae schreef:
    Bedankt voor de tips! Ik heb gekozen voor een anagram van de naam Karen Rose, mijn favoriete auteur. ^^


    Leuke username! Een originele betekenis, maar doordat het er niet letterlijk staat ook heel mysterieus. Ik vind hem leuk (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Leuke username! Een originele betekenis, maar doordat het er niet letterlijk staat ook heel mysterieus. Ik vind hem leuk (:

    Bedankt! Ik hoop dat ik deze niet na een maand weer zat ben, haha.

    Leuke nieuwe username!

    Mijn username is de achternaam van m'n favoriete cabaretier haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Benzin schreef:
    Ik kies mijn usernamen ook meestal gebaseerd op dingen waar ik fan van ben of waar ik veel mee heb. Daarbij ga ik dan uiteindelijk voor iets waar ik het meeste mee heb van een bepaalde fandom of interesse en wat nog vrij is als usernaam.
    Misschien kan je nagaan wat je allemaal gaaf vind en kan je met een van die dingen dan een leuke usernaam bedenken?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Krensorae schreef:
    Bedankt voor de tips! Ik heb gekozen voor een anagram van de naam Karen Rose, mijn favoriete auteur. ^^


    Oeeeh I adore Karen Rose.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2019 - 6:33 ]


    Mijn usernames komen 9/10 keer uit boeken omdat ik fan ben van personages, haha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mijn usernames zijn vaak of ludiek of van iets waar ik fan van ben. Of woorden waarvan ik de betekenis mooi vind.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.