Zelfs geen flauwe smoes, niks.. Niks liet je weten. 😑 Ik had echt op z’n minst verwacht dat je op het laatste moment zou afzeggen met dat je je niet goed voelt of misschien iets met de staking.. Dit vind ik echt zo onbeleefd van je. Je bent ook niet zo een internetvriend(in) die ik voor het eerst zou gaan ontmoeten of iemand van een app of iemand die ik nog niet zo lang ken. Zulke verhalen hoor je wel eens. Maar wij kennen elkaar en gingen na onze stage op school nog met elkaar om. Jij nam initiatief om contact te houden na onze opleiding. Ik dacht dat het wel goed zat. Je reageerde steeds enthousiast op mijn uitnodigingen ook al kwam je uiteindelijk niet. Dit keer had je kunnen komen want ik liet jou de datum kiezen die volgens jou nog zo goed uitkwam. En het was in de stad waar jij niet zo ver van woont. Je weet dat ik had de afspraak met een vriendin van me had verzet zodat ik jou na 2 jaar weer zou kunnen zien. Wat ben jij voor iemand? Waarom? Misschien heb je ondertussen geen zin meer in de vriendschap, ik weet het niet, maar dan ga je toch niet enthousiast zeggen dat het je leuk lijkt toen ik zei dat we eens weer kunnen afspreken? En al lag je hele familie op sterven, je kan altijd IETS laten weten. Enkel online komen, mijn bericht lezen, niet reageren en dan mijn tweede bericht op ongelezen laten, dat doe je niet. Dit ligt echt niet aan mij. Een welgemeende en welverdiende fuck you voor jou. Succes met volwassen zijn in je verdere leven.