• ik ben een tekening aan het maken..
    ik heb al een poppetje zeg maar..
    maar het meeste op het blaadje is nog leeg..
    nou vraag ik me af weten jullie miss iets wat ik erbij kan tekenen???


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ik hou van die simpele dingentjes.
    Hartjes, sterretjes, wolkjes, bloemetje, blikzemschichtje. Dat soort stuff.. PACMAN poppetje x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ^^ ik heb het ook op de dingen die lotte noemt xP da vindk het leukst en het makkelijkst om te tekeene


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou der gwn een hele blijheid achtergrond van maken ofzo.. Met allemaal rare dingen door elkaar enzow.. Zoals wat LotteLlama zei maar dan echt de hele achtergrond vol maken. Dat geeft echt een vet coowl effect!

    -xXx-

    okee thnx!! :D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    'n zonnetje , f een bloemetje, f een muisjeeee (': of een bijtje. Jajaaaa, teken het bijtje terwijl je naar het liedje luisterd dat gewonnen is met eurosong for kids. :)
    Omg ><


    Some people make the world special just by being in it

    'n zonnetje , f een bloemetje, f een muisjeeee (': of een bijtje. Jajaaaa, teken het bijtje terwijl je naar het liedje luisterd dat gewonnen is met eurosong for kids. :)
    Omg ><


    nouuu aan dat liedje denk ik liever niet terug xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ^^ ik heb het ook op de dingen die lotte noemt xP da vindk het leukst en het makkelijkst om te tekeene

    Vette sex x'D Me 2. T is heel simpel. en vet lief en vrolijk =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Vette sex x'D Me 2. T is heel simpel. en vet lief en vrolijk =D


    ^^ idd xP

    weetje.. n_n ik moest voor sgooleen vis tekene laatst xP en die was egt gruwelijk mislukt xP hij was roze met blauw [/hoeso vloekende kleurtjes] en heel lelijk xP kreegk er een 7 voor omda mijn tekenleraar de textuur mooi vond o.o xD


    We can only learn to love by loving.

    iig thnx!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz