Hallo quizletters,
Misschien zijn er mensen die zich mijn vorige topic nog herinneren, waarin ik uitlegde dat ik niet goed wist wat ik aan moest met een vriendschap met een jongen die misschien aan het uitgroeien was tot meer.
Dit gaat nog steeds over hem.
Ik ben bevriend met hem en, honestly, ik deins niet weg van zijn aandacht, ik vind het leuk.
Maar nu hebben we het vorige week gehad over of ik met hem wilde afspreken, dit heb ik afgewezen omdat een vriendin van mij kortgeleden verliefd op het was en hij haar heeft afgewezen. Ik wilde het richting jaar niet doen, ookal zou het vriendschappelijk zijn.
Ik dacht dat ik zeker wist dat ik niet verliefd op hem was, hij is gewoon nog niet heel serieus en heeft ook nog niet echt ambitie in zijn leven.
Maar het gekke is dat ik elke keer weer soort van kleine symptomen krijg van het verliefd zijn:
- Ik wordt jaloers als ik zie dat hij met andere meiden gezellig praat.
- Ik vind het vervelend dat hij me al dagen niet meer heeft geappt (en heb het idee dat het komt omdat ik hem heb afgewezen en hij nu misschien meer tijd met andere meiden wil doorbrengen)
- Ik had vannacht een droom waar hij ook in zat en we waren de hele tijd samen. Ik zat veel aan hem, kriebelde hem door zijn haar. En opgegeven moment voelde ik in de droom heel sterk de keuze of ik hem kon zoenen of niet, het leek wel een spelletje waarbij je moet kiezen. Ik twijfelde zo erg dat ik geen keuze kon maken. Toen heb ik opgezocht wat het betekent als je een keuze krijgt in je droom en dit betekent dat je op het moment in je leven een keuze moet maken waar je nog steeds niet over uit bent.
Wat is nu het probleem?
Ik ben niet verliefd, dat weet ik eigenlijk zeker. Maar waar komt dit allemaal vandaan?
Ben ik dan bang om hem kwijt te raken als vriend en wordt ik daarom jaloers?
Hebben jullie misschien iets insgelijks meegemaakt of kunnen jullie me plz gerust stellen.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.