Hey peeps, ik vroeg me af of er toevallig nog mensen zijn die een cover voor me willen maken. Het mag gewoon een simpele cover zijn (hoeft niet als jijzelf een beter idee hebt).
Titel: Cerealkillers
Korte inhoud: Pim heeft een voorliefde voor cornflakes. Hij eet ontbijtgranen in alle vormen en soorten en hij zou zich niet kunnen inbeelden dat hij ooit verder zou moeten zonder. Er is echter één probleem: het eten van ontbijtgranen is ten strengste verboden.
Om het eten van ontbijtgranen tegen te gaan, zijn de 'CK's' (Cerealkillers) het leven in geroepen. Deze organisatie spoort mensen die ontbijtgranen eten en/of verhandelen op en arresteert (of vermoordt) ze.
Hoewel Pim weet dat zijn geliefde ontbijtgranen zijn dood kunnen betekenen, kan hij zijn passie niet zomaar aan de kant zetten - met vreselijke gevolgen.
Hoelang zal hij nog kunnen genieten van zijn ontbijtgranen?
Genres: Komedie, i guess :') Ik weet het niet, denk dat het een soort van horror-komedie gaat worden.
Ik heb zelf geen wensen ofzo, dus laat je gaan. Ikzelf dacht eig gewoon heel simpel aan een kommetje met cornflakes tegen een witte achtergrond en de titel dan in een leuk lettertype (al weet ik niet of ik een horrorachtig lettertype zou willen of eerder iets wat bij komedie past )
Anyway: alvast heel erg bedankt als iemand dit voor me wil doen (:
Edit: ik wil een verticale cover trouwens :p
(Dit gaat waarschijnlijk meedoen aan SOTY onder het thema lust en nee, ik neem mezelf niet heel serieus )
[ bericht aangepast op 7 jan 2019 - 22:18 ]
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.