Kijk, ik wist niet of dit hier heel populair was - maar aangezien in januari de sportscholen altijd weer veel nieuwe gezichten telt een mooi moment om een topic erover te starten. Ik fitness zelf nu al een aantal jaar en ook braaf een jaar 'hardcore' en het leek me chill om ook hier een plekje te hebben om het er meer over te hebben. Er zijn vast wel meer mensen aanwezig die hard werken aan hun bodies of uithoudingsvermogen.
Het punt van dit topic is voornamelijk om te dienen als centrale plek voor het uitwisselen van tips, trainingschema's, oefeningen en voedingschema's. Een kleine steun om elkaar te helpen en te motiveren om doelen te behalen. Want samen sta je altijd sterker dan allen! En wie weet vind je wel een nieuwe buddy hier om samen de strijd aan te gaan. Lekker te klagen over van alles en nog wat en een beetje op te kunnen scheppen over je prestaties. (;
Dus feel free om te posten over je progress doelen, tips, supplementen, aanbiedingen qua kleding of supplementen, voeding, je motivatie - en alle andere dingen!
Om het een beetje op gang te brengen ben ik zelf wel benieuwd naar wie er allemaal op quizlet lid zijn van een gym - wie er actief gaan en voor hoelang al? Zijn mensen hier voornamelijk into cardio of krachttraining? En heeft iemand een echt sportdoel voor 2019? (:
[ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 20:33 ]
We're all mad here.