"New year, new me!" Right? Bovenstaande uitspraak is helaas meer 'ik' dan ik zou willen toegeven. Daarnaast ben ik me er al een tijdje van bewust dat mijn schoolefforts wel wat omhoog kunnen, dus, bij deze: Het grote 'help-wat-is-school' topic! Een fijn topic om lekker met zijn allen over school te klagen en de opdrachten die we moeten afhebben, maar nog niet aan zijn begonnen, maar bovenal elkaar te motiveren! Ik wil alles horen! Een kleine disclaimer, trouwens. Natuurlijk ken ik jullie en ik ga er vanuit dat ik dit niet hoef te zeggen, maar ik wil het toch even kwijt: Er zullen mensen zijn die iedere keer (zoals ik) dingen uitstellen en domme keuzes maken. Vraag jezelf goed af of het nodig is om diegenen op hun vingers te tikken of dat je beter motiverende tips kunt geven. Dus, lieve lieverds, deel je tips en vragen. Of je nou op de middelbare school zit of je master bijna heb afgerond, ga ervoor! Happy studying! |
Bronnen van inspiratie/motivatie: Holly Gabrielle Jusuf Ruby Granger en haar zus. studytee Hogwarts Ambience sounds Deze afspeellijst. Of misschien past dit wat meer bij je. Hebben jullie meer? |
[ bericht aangepast op 5 jan 2019 - 11:18 ]
look at the stars, look how they shine for you;