Voorgaande prompts : |
Een 'Writing Prompt' is simpel gezegd een onderwerp waarmee je iets uit kan werken. Dit kan 1 woord zijn, een korte zin, een complete paragraaf of zelfs een foto/plaatje, met de bedoeling dat het je inspiratie en om op te focussen om te schrijven.Elke 1e dag van een nieuwe maand post ik een story prompt, waarbij iedereen een (short) story kan schrijven en die posten in dit topic. Je kan bijvoorbeeld kiezen om het in één van deze genres te schrijven: Comedy, Romantiek, Horror, Drama, Actie. Let op! Dit is geen wedstrijd! Dit is een challenge om inspiratie te halen uit de verschillende verhalen, te leren van schrijfstijlen van anderen en vooral… Om te genieten van het plezier van schrijven! Je kan dit ook gewoon gebruiken als schrijfoefening. Ik ben benieuwd of hier interesse voor is! (: Want ik wil het zeker voor een lange tijd doorzetten. |
Regels:
De eerste persoon die dood gaat na de jaarwisseling krijgt de taak van het zijn van de God van de Dood voor de rest van dat jaar. Schrijf over de overgang van de 2018 dodengod en de nieuwe die onverwacht het vaandel over moet nemen.
[ bericht aangepast op 5 jan 2019 - 0:46 ]
Credendo Vides