Hoii!
Ik heb een verhaal dat gaat over een zeemeermin, Emily, en in mijn oorspronkelijke plot had zij een zus Cordelia. Echter zijn Emily en Cordelia in eerste instantie voortgekomen uit Meespeelverhalen (MSV's), en is Cordelia niet 'mijn eigen' personage. Ik heb daarom besloten om het plot van Emily te veranderen en daarmee dus ook wie haar zus is.
Maar ik zit nu echt om een goede naam verlegen. Ik vind het superlastig, haha, want de zus in kwestie moet wel een echte zeemeerminnennaam hebben (de naam wordt bedacht door de mensen die haar gevangen nemen), maar ondertussen moet het niet op Cordelia lijken, want dan ga ik automatisch in mijn hoofd weer Cordelia van haar maken. Het moet dus een uniek persoon worden met een unieke naam.
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd, want ik probeerde het beknopt te houden maar het is misschien iets te ingewikkeld . In ieder geval, als je dit leest, bij voorbaat al bedankt voor de moeite van het doorlezen van mijn uitleg! Hopelijk weet je een leuke suggestie .
Groetjes Marjanne
Ps: ook handig om te noemen, de namen van haar andere zussen!
Kelly - Sofia - Dianna - Emily - ... - Amanda - Avalon - Lorelei - Greta
[ bericht aangepast op 13 dec 2018 - 13:46 ]
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain