• Weten jullie leuke screamo bandjes met een vrouwelijke zangeres(A) de enige die ik ken is Flyleaf. Andere goede rock(geen POPROCK) bands met een vrouwelijke zangeres willen jullie hier neerzetten.

    mannelijk mogen oowk(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eyes set to Kill
    en nog 1,ga even kijken;)


    Music is the new sex

    Imaginary Lie


    Music is the new sex

    Eyes set to Kill
    en nog 1,ga even kijken;)

    die ja =]

    dankje


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik weet wel veel screamobands, maar geen één met een vrouwelijke zangeres, to be honest.


    we were young but we were blind.

    Bij mijn weten is NW geen screamo.. Of ben ik nu compleet retard geworden en heb ik iets gemist xD?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ehmm, wat bedoel je precies met echte rock? (A)

    Wnat ik heb laatst een presentatie over moeten houden, en er zijn denk ik een stuk of 30+ verschillende stijlen. (A) :Y)

    Dus, toelichting, en dan kan ik je misschien verder helpen. ;) Want wat jij 'poprock' vind, weet ik niet. =) Poprock is een aparte benaming, voor wat softere rock, maar ja, 'soft' is eigenlijk ook weer een mening. =')


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Met veel gitaar enzo en het liefst Chrunchen(zoals mij ma het noemt) Screamo dus(A)
    mannelijke zangers mogen ook want er zijn toag aardig weinige vrouwelijke(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nw is geen screamo:A die is gwn gotische rock vind ik(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nw is geen screamo:A die is gwn gotische rock vind ik(A)
    Maar je vraagt naar screamo en dan verwijs je naar Nw.. dus dat snapte ik al niet helemaal.:Y) En Nightwish vind ik meer Symphonic Metal/Rock Metal eigenlijk x]


    Wie du mir, so ich dir.

    kan ook
    Ik ben soo slecht in dat soort dingen onderscheiden. ik kan niet eens het verschil ontdekken in jazz en klassiek:Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    kan ook
    Ik ben soo slecht in dat soort dingen onderscheiden. ik kan niet eens het verschil ontdekken in jazz en klassiek:Y)
    Whaha ik wel.. maar dat komt ook omdat ik dol ben op klassiek maar stoned word -uit verveling- van jazz x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Whaha ik wel.. maar dat komt ook omdat ik dol ben op klassiek maar stoned word -uit verveling- van jazz x]

    Owkee:)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eths ^^
    Is Franstalig, maar megagoed :o


    Groezrock was AWESOME! <3

    Eths ^^
    Is Franstalig, maar megagoed :o


    Whaa kei veatt!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.