Hi there, earthlings!
Een aantal jaar geleden heb ik deze RPG geopend, alleen daar kwam nogal een abrupt einde aan. Toentertijd had ik het niet goed uitgeschreven, waardoor er behoorlijk wat dingen niet klopte of zelf misten. Nu heb ik de afgelopen tijd eraan gewerkt, omdat ik er zelf een verhaal van wil schrijven, en ben ik bereid deze opnieuw te starten! Zijn er gegadigden hiervoor? Ik start het namelijk alleen wanneer er genoeg ammo is, anders zou ik het zonde vinden. Het min. aantal woorden zal 300 worden, en je mag een Elf, Rueri of Mens aanmaken. Natuurlijk zou ik het wel waarderen mocht het niet overspoeld worden met de eerste twee. Notitie: er is meer informatie hierover die pas bekend zal worden in het rollentopic zelf. Mochten mensen hier interesse in tonen, zal ik het topic in het volgende weekend openen. Je hoeft geen oud personage daarvan te hebben, want ik start het totaal opnieuw. (Houd er wel rekening mee dat ik het plot iets aangepast heb. Over het algemeen blijft het nog hetzelfde, maar de Rueri is aan de oppervlakte niet zo sterk aanwezig. To be continued.) |
Sinister thoughts follow me, when I go to sleep. They crawl into my dreams and I'm trapped in a nightmare unable to scream, tormented by evil memories. |
[ bericht aangepast op 15 nov 2018 - 18:08 ]
Quiet the mind, and the soul will speak.