Hi guys,
vandaag is het precies een jaar geleden dat ik ten val kwam van een paard. Ik brak mijn heup en liep een hersenschudding op (die achteraf pas bevestigd is). Nog steeds heb ik erg veel last van geluid en als ik overdag eens wil rusten, word ik gestoord van al het omgevingsgeluid hier (woonachtig op een boerderij, altijd mensen over de vloer, machines aan de gang buiten, dieren die geluid maken).
Eén van mijn therapeuten adviseerde me om eens naar oordopjes te kijken maar dat vind ik lastig omdat niet alles even goed dempt en de prijzen nogal verschillen van een paar euro's tot een paar honderd euro. Dus ik vraag liever of mensen hier tips hebben over welke goed zijn om achtergrondgeluiden te dempen.
Als er iemand ook tips heeft voor oordopjes die echt het geluid van blaffende honden dempen maar waardoor je nog wel stemmen kan horen, zou ik het ook graag horen. Vanaf volgende week ga ik stage lopen bij een dierenarts en ik weet niet of überhaupt zulke oordopjes bestaan maar het valt te proberen natuurlijk c:
Ik ga ze niet constant dragen, het is meer op momenten dat het hier in huis druk is en ik zelfs op mijn kamer alle geluiden nog hoor.
Als er iemand ook meteen tips heeft om jeukende gehoorgangen tegen te gaan, ik hoor het graag (:
[ bericht aangepast op 8 nov 2018 - 14:00 ]