• Dag liefste Q'ers,
    Voor mijn nieuwste verhaal zou ik graag een cover hebben. Aangezien ik geen enkele cover-skills heb, vraag ik jullie hulp.
    De verhaallijn:

Het verhaal gaat over een bordeel in de 18e eeuw en speelt zich af in Frankrijk, dus rond de tijd van de Franse revolutie. Die politieke spanningen spelen ook een belangrijke rol in het verhaal. In het bordeel komen immers vriend en vijand bijeen.
    Het hoofdpersonage is een man, die door de bazin van het bordeel gebruikt wordt als verleider. Hij gaat bij verschillende, adelijke dames op bezoek om zo informatie los te peuteren over de Franse revolutie en het verloop ervan.

De cover moet dus die 'oude' sfeer uitstralen, geen moderne foto's. Ook het verleidingsaspect zou ik er graag bij hebben. Ik zeg altijd dat ik meer into 'simpele' covers ben, maar val toch altijd voor complexere covers :') dus doe met deze info wat je wil haha.
    Ik heb geen foto's die jullie kunnen gebruiken, maar heb wel een 'moodboard' gemaakt via weheartit: klik! Toch zijn die foto's niet 100% waar ik naar zoek, dus haal er gerust inspiratie uit, maar ik zou het leuker vinden als er nieuwe foto's bij worden gehaald.
    De titel is momenteel 'Robijnrood', maar daar ben ik nog niet zeker over. Een lege cover erbij is dus handig ^^
    Om jullie nog wat inspiratie te geven: dit zijn de covers die ik voor mijn vorige verhalen gebruikt heb:

Cover van DreamerN

Cover van Grace

Cover van Cro

Cover door Anna/Goldstein (niet meer online)

Ohja, de cover die ik uiteindelijk zal gebruiken, krijgt 10 credits.
    Hopelijk is er iemand geïnteresseerd!

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

aarsvogel schreef:
    (...)

Ik heb mijn covers ook nog zonder titels, alleen vond ze wat completer met titel (:
    Moet ik die ook posten?

Als je ze nog hebt, graag!
    + Zou je misschien willen delen welk programma je gebruikt om je titels erop te zetten?

Ik ga ook nog even voor je kijken (:

Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

^ Yay *O*

Oké lieverds, de nieuwe titel is Avondrood (met oneindig veel dank aan Elise/Rozenthee). Dus als jullie die er nog op kunnen vlammen, that would be great (bloos)

Hehe, graag gedaan (wbw)

Overigens kreeg ik meer dan dit niet voor elkaar:

Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

Rozenthee schreef:
    Hehe, graag gedaan (wbw)

Overigens kreeg ik meer dan dit niet voor elkaar:

Haha, ik heb ook even aan de videoclip moeten denken. (': Eric Saade - Masquerade.

Credendo Vides

DreamerN schreef:
    (...)

Haha, ik heb ook even aan de videoclip moeten denken. (': Eric Saade - Masquerade.

Precies ja, halleluja voor het Eurovision Songfestival :') En ik heb de clip op 0,25 snelheid afgespeeld om een screenshot te krijgen. Moet zeggen dat het nummer opeens een stuk minder leuk was xd

Haha heel veel respect voor al die moeite! Hij past ook erg goed dus dankjewel!

Ik hoop de mijne echt morgen te kunnen plaatsen!

Credendo Vides

DreamerN schreef:
    Ik hoop de mijne echt morgen te kunnen plaatsen!

Ik ben zo benieuwd! (bloos)

[ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 21:49 ]

AAAHHHH, vanavond of morgen! Dan krijg je er direct 3 (':

Credendo Vides

DreamerN schreef:
    AAAHHHH, vanavond of morgen! Dan krijg je er direct 3 (':

Je weet wel hoe je de spanning moet opbouwen hahaha ik ben echt HEUL erg benieuwd!

Oké, ik ben nog wat aan het kloten met twee van de covers en met de tekst van alle drie, maar ik wilde even delen wat ik dus (tot nu toe) heb. (': Ik wil jou ook niet langer in spanning houden dan nodig is en het heeft al veel te lang geduurd.

Hier zijn dus de drie versies :
    1. De wat klassiekere.
    2. De artsy revolution one.
    3. De 'Ik probeer wat anders'

Credendo Vides

Oh YAY!
    Ik ben het meeste fan van de eerste en de compilatie van beelden, zeker hoe de twee figuren 'uit' de stof komen zeg maar. Alleen ben ik niet fan van het duo zelf, ze zijn iets te... expliciet zeg maar? Zou je die foto misschien nog kunnen veranderen door de foto van de jongen met het masker (die je in de derde cover gebruikt)? Of een andere foto, idk. En misschien in plaats van het ijzeren/gouden dingetje de titel?
    De tweede foto is iets te oorlog-gericht aangezien in het verhaal het geweld eerder sneaky gebeurt, als je begrijpt wat ik bedoel. De derde vind ik dan weer iets te druk, dus mijn voorkeur gaat wel echt uit naar de eerste.

Ik weet dat het veel is haha, dus als je het niet meer wil aanpassen, please lemme know (: