• Oké, ik zag net een superleuke advertentie van Wish en ik dacht: "Daar kan ik een leuk sinterkerstcadeautje voor m'n zusje van maken..." dus ik heb de app geïnstalleerd en het besteld.

Nu heb ik eerst via iDeal geprobeerd te betalen. Nadat ik de betaling gedaan had, kwam ik niet verder bij Wish. Toen ik het nog een keer wilde proberen, gaf ING aan: "Geen saldo." Toen heb ik maar 'achteraf betalen' aangeklikt, want het geldbedrag is dus wel van mijn ING-rekening afgeschreven. Nu heb ik wel de bestelling gedaan maar hoef ik pas over 14 dagen te betalen (geen idee hoe het werkt trouwens).

Alleen weet ik nu niet bij wie ik moet zijn voor die verkeerde afschrijving. Moet ik daarmee naar ING of moet ik contact opnemen met Wish?
    Heeft iemand hier ervaring mee bij Wish, hoe het zit met contact opnemen?
    En heeft iemand ervaring met betalingen via Klarna? (Die achteraf betaling).

Want oké het gaat maar om een bedrag van €2,70 maar dat vind ik best wel veel aangezien ik al sinds eind augustus op 13 cent saldo leef en de rest van m'n studiespaarrekening moet doen... (dankzij een fout van DUO).
    Dus ik wil dat wel graag terug en niet achteraf nog een keer dubbel moeten betalen...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Gewoon WISH berichten, no problemo. Vaak nemen ze na enkele dagen ook al zelf contact met je op.

Als je het eerste bedrag wel hebt overgemaakt naar de bankrekening van Wish, kan je denk ik het best eerst met dat bedrijf contact opnemen omdat je dubbel gaat betalen? Wie weet storten ze het bedrag wel terug of zeggen ze dat je niet achteraf hoeft te betalen (dus die tweede betaaloptie).

Nesta schreef:
    Gewoon WISH berichten, no problemo. Vaak nemen ze na enkele dagen ook al zelf contact met je op.

Maar hoe kan ik Wish contacten?

Krullie schreef:
    Als je het eerste bedrag wel hebt overgemaakt naar de bankrekening van Wish, kan je denk ik het best eerst met dat bedrijf contact opnemen omdat je dubbel gaat betalen? Wie weet storten ze het bedrag wel terug of zeggen ze dat je niet achteraf hoeft te betalen (dus die tweede betaaloptie).

Ja, die achteraf betaaloptie was wel goedkoper dan iDeal maar ik heb liever dat ze dan zeggen dat dat niet hoeft omdat ik niet weet hoe dat werkt. Maar goed, contact opnemen met Wish dus. Nog even vinden hoe...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Ja, die achteraf betaaloptie was wel goedkoper dan iDeal maar ik heb liever dat ze dan zeggen dat dat niet hoeft omdat ik niet weet hoe dat werkt. Maar goed, contact opnemen met Wish dus. Nog even vinden hoe...

Staat er nergens een ‘contact’ optie op de website? Of via de shop waar je het hebt besteld?

Oké, na een kwartier ben ik bij de helpdeskpagina doorgestuurd naar een ondersteuningsmedewerker die na 3 werkdagen antwoord geeft. Oké, ben benieuwd.

Via de app kun je ook ergens onder bestellingen en berichtje naar de verkoper doen. Vaak zijn het van die groothandels in China die echt supermakkelijk het geld terugstorten om klanten te behouden.

Mijn tante fraudeerde zelfs een hele tijd door te zeggen dat haar bestelde kleren niet pasten waardoor ze haar geld terugkreeg en de kledingstukken niet terug hoefde te sturen...

She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.