Oké, ik zag net een superleuke advertentie van Wish en ik dacht: "Daar kan ik een leuk sinterkerstcadeautje voor m'n zusje van maken..." dus ik heb de app geïnstalleerd en het besteld.
Nu heb ik eerst via iDeal geprobeerd te betalen. Nadat ik de betaling gedaan had, kwam ik niet verder bij Wish. Toen ik het nog een keer wilde proberen, gaf ING aan: "Geen saldo." Toen heb ik maar 'achteraf betalen' aangeklikt, want het geldbedrag is dus wel van mijn ING-rekening afgeschreven. Nu heb ik wel de bestelling gedaan maar hoef ik pas over 14 dagen te betalen (geen idee hoe het werkt trouwens).
Alleen weet ik nu niet bij wie ik moet zijn voor die verkeerde afschrijving. Moet ik daarmee naar ING of moet ik contact opnemen met Wish?
Heeft iemand hier ervaring mee bij Wish, hoe het zit met contact opnemen?
En heeft iemand ervaring met betalingen via Klarna? (Die achteraf betaling).
Want oké het gaat maar om een bedrag van €2,70 maar dat vind ik best wel veel aangezien ik al sinds eind augustus op 13 cent saldo leef en de rest van m'n studiespaarrekening moet doen... (dankzij een fout van DUO).
Dus ik wil dat wel graag terug en niet achteraf nog een keer dubbel moeten betalen...
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly