Welkom iedereen! Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt. Strijders Username || Naam || Verhaal || Doel Donderwolk || Anna || Donker en 00:15 || 6026 / 25K Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k / 10k Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 51K / 60k Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k Necessity || Nessie || Lunatic || 7.8K / 15K TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer. aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 5K / 8K Rewritten || Suzanne || Onbekend || 6031 / 10K Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K Abbunny || Ava || Carmine || 12K MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 6K / 10K Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer. Meld je nu aan voor de activiteiten! (: Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt? |
[ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 18:42 ]
look at the stars, look how they shine for you;