Ik heb een Samsung die zo'n 6 jaar oud is (heb 'm sinds de tweede klas) en ik was zo bang dat ik voor m'n studie een nieuwe aan zou moeten schaffen... Maar gelukkig voldoen de specificaties
Samsung maakt helaas geen laptops meer maar ik kijk wel eens in van die reclameboekjes van MediaMarkt en Expert enzo voor laptops, voor als de mijne het begeeft, want ja, laptops gaan 'gemiddeld' maar 4 jaar mee en met een laptop die al wat ouder is weet je het maar nooit... Hij vertoont gelukkig nog geen kuren *even afkloppen*
Laatst zag ik in het boekje van de Expert een reclame voor de Lenovo Ideapad. De specs zijn echt f.a.n.t.a.s.t.i.s.c.h., hij is alleen wat groot en duur maar mocht mijn laptop het ooit begeven dan zou ik voor die gaan.
Ik weet niet aan welke specs je laptop nog meer moet voldoen, maar misschien is deze Lenovo iets voor je? Is wel 11,6' maar dat kun je gemakkelijk meenemen. Hij is vrij goedkoop ook. Alleen de enige review is niet zo goed. Mijn huidige laptop is 13,3' maar die gaat ook regelmatig mee in mijn tas (en mijn oude schooltas was niet de grootste).
Wat je ook zou kunnen doen, is (als je het modelnummer van je laptop nog weet), het modelnummer in kunnen typen in google, dan naar de website van Tweakers gaan over die laptop en dan op alternatieven klikken. Dat heb ik net gedaan bij mijne en ik zie allemaal laptops met dezelfde schermgrootte etc. Zo kun je misschien ook een goede vinden
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly