• Ik heb jullie hulp nodig ^^ mijn laptop is ermee opgehouden dus er moet een nieuwe komen, maar... Welke? Er zijn er zoveel en tegelijk echt heel weinig, en ik zie door de bomen het bos niet meer. Welke laptops hebben jullie? Wat zijn aanraders?

    Ik heb een paar eisen:
    - 10"1 inch. Ik moet er constant mee reizen dus groter is onhandig.
    - werken met Windows.
    - Bij voorkeur geen 2 in 1 ding, waarvan je het toetsenbord los kan klikken. Dat is namelijk waar de mijne kapot op is gegaan en aan een laptop zonder toetsenbord heb je weinig :') alleen, in de grootte die ik zoek kan ik amper iets vinden wat niet los te klikken is.

    Dus, help? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Medion en Lenovo zijn erg goed. Dus ik zou daarop gaan zoeken c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zelf na een lange tijd twijfelen een Macbook aangeschaft en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Ik was helemaal klaar met windows en 13 inch is super makkelijk mee te nemen. Heerlijk ding is het.

    Als je echt windows wil: dell. Dat zijn echt goede dingen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iva schreef:
    Ik heb zelf na een lange tijd twijfelen een Macbook aangeschaft en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Ik was helemaal klaar met windows en 13 inch is super makkelijk mee te nemen. Heerlijk ding is het.

    Als je echt windows wil: dell. Dat zijn echt goede dingen.


    Second that, vooral ook als je zoekt naar de zakelijke lijn van Dell die zijn misschien wat minder mooi maar een stuk goedkoper (ik had toen specs vergelijkbaar met een 1200 euro laptop en had er maar 750 voor betaald).

    Ook als er iets mis is hebben ze een gigantisch fijne klantenservice en werd gelijk een vervangend onderdeel gestuurd en nieuwe installatieschijf.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nou ja, weet niet wat je er mee doet en je wilt geen losklik ding... Maar ooit gedacht aan een tablet met toetsenbord hoesje? Vind ik ideaal voor naar colleges, in de tas en Netflix.... Ik game wel dus daarnaast een laptop 😌


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb nu een Lenovo en ben er tevreden over. Hoor ook vaak dat het een goed merk is van andere mensen :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb een Samsung die zo'n 6 jaar oud is (heb 'm sinds de tweede klas) en ik was zo bang dat ik voor m'n studie een nieuwe aan zou moeten schaffen... Maar gelukkig voldoen de specificaties :D
    Samsung maakt helaas geen laptops meer :( maar ik kijk wel eens in van die reclameboekjes van MediaMarkt en Expert enzo voor laptops, voor als de mijne het begeeft, want ja, laptops gaan 'gemiddeld' maar 4 jaar mee en met een laptop die al wat ouder is weet je het maar nooit... Hij vertoont gelukkig nog geen kuren :D *even afkloppen*

    Laatst zag ik in het boekje van de Expert een reclame voor de Lenovo Ideapad. De specs zijn echt f.a.n.t.a.s.t.i.s.c.h., hij is alleen wat groot :( en duur :( maar mocht mijn laptop het ooit begeven dan zou ik voor die gaan.

    Ik weet niet aan welke specs je laptop nog meer moet voldoen, maar misschien is deze Lenovo iets voor je? Is wel 11,6' maar dat kun je gemakkelijk meenemen. Hij is vrij goedkoop ook. Alleen de enige review is niet zo goed. Mijn huidige laptop is 13,3' maar die gaat ook regelmatig mee in mijn tas (en mijn oude schooltas was niet de grootste).

    Wat je ook zou kunnen doen, is (als je het modelnummer van je laptop nog weet), het modelnummer in kunnen typen in google, dan naar de website van Tweakers gaan over die laptop en dan op alternatieven klikken. Dat heb ik net gedaan bij mijne en ik zie allemaal laptops met dezelfde schermgrootte etc. Zo kun je misschien ook een goede vinden :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Halpert schreef:
    (...)

    Second that, vooral ook als je zoekt naar de zakelijke lijn van Dell die zijn misschien wat minder mooi maar een stuk goedkoper (ik had toen specs vergelijkbaar met een 1200 euro laptop en had er maar 750 voor betaald).

    Ook als er iets mis is hebben ze een gigantisch fijne klantenservice en werd gelijk een vervangend onderdeel gestuurd en nieuwe installatieschijf.

    750 is wel licht boven budget :'D

    Bedankt voor jullie antwoorden!
    Ik zit momenteel naar een Lenovo te kijken. Niet degene die hier gezet is, maar wel via die en doorklikken gevonden, dus bedankt!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    750 is wel licht boven budget :'D

    Bedankt voor jullie antwoorden!
    Ik zit momenteel naar een Lenovo te kijken. Niet degene die hier gezet is, maar wel via die en doorklikken gevonden, dus bedankt!


    Het was ook bedoeld als voorbeeld dat de zakelijke lijn veel goedkoper is dan consumer modellen.

    Je hebt ze daar ook veel goedkoper nog.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.